Annons:
Etikettmin-egen-berättelse
Läst 3130 ggr
enifesoj2000
2013-02-15 11:28

Ångest varje dag

Just nu går jag i sexan. Under varje år som jag har gått i skolan har jag blivit utsatt för mobbning. Men jag har aldrig varit utan vänner. Det är en konstig och deprimerande blandning. Jag är absolut inte populär. Men jag är lite deprimerad över att jag kunde varit det och sluppit allt detta om jag hade valt en annan vän ifrån början. Så nu är jag fast i popularitetens botten. Det har inte gått så långt att jag skadar mig själv än. Lärarna märker ju inte ett skit.

Problemet i klassen är att alla bråkar, är bitchiga och jävliga. Jag har ju vänner i klassen men problemet är de andra i klassen. Det är alla, både tjejer och killar. De mobbar mig och säger att jag är lärarens gullegris och är en plugghäst och gör allt i skolan så himla jobbigt. Om de bara gjorde det skulle jag inte ha någon ångest för att gå till skolan. Det låter ju inte så farligt och det var det inte i början. Men nu säger dem att jag har en massa bakterier på mig och vill inte vara nära mig eller röra mig eller över huvudtaget ha nåt med mig att göra. Det är skitjobbigt och de har fått alla sexor på hela skolan att vända sig mot mig. Det är ca 100 sexor. Jag har ångest varje dag jag ska gå till skolan och lärarna märker ju ingenting heller så de underlättar inte.

Jag har speciellt mycket ångest när vi ska ha hälsa och idrott. Då ska man ju oftast röra varandra och min största rädsla är att den/ dem jag hamnar med vägrar röra mig och säger att jag har en massa bakterier och att hela klassen ska säga att jag är äcklig. Jag duschar varje dag och köper nya kläder typ varje vecka så de ska inte kunna klaga på det.

Det är för sent för att byta klass och det skulle ändå inte hjälpa. Jag mår så dåligt över detta men jag vill inte att några klasskompisar som är helt dumma i huvudet ska förstöra min skolgång så jag har 4 år kvar att stå ut med dem. SNÄLLA HJÄLP MIG!!

Annons:
[Robotica]
2013-05-08 01:54
#1