Etiketterbehandlingmediciner
Läst 2173 ggr
[RoxannaH]
2012-11-24, 02:01

Less på läkare som inte gör något

Jag blir så fruktansvärt trött på dessa idi**er som kallar sig läkare, som inte ens kan få en att slippa illamående!

Man kommer till läkaren för att man har ont i ryggen, de kollar en i öron och hals och kommer på att du har en inflammation i ryggraden. Hur sjutton kom han fram till det?!

Jag ringer och klagar och säger att jag inte vill gå till denne läkare, blir lovad att få gå hos någon annan, kommer till den bokade tiden, och vem fasen är det inte som tar emot mig där?! Samma id**t igen!?

Jag blir så less på det här…

Jag var in till Gävle psykjour en sväng för att få hjälp därifrån, och då skulle jag få hjälp att trappa ut den här medicinen som jag mår så förbannat dåligt av…

Så först fick jag 75 mg att äta i 2 veckor, det gick bra, mådde inge värre än vanligt då. Sen skulle jag gå ner till 37,5 mg i två veckor.

Och nu är jag inne på andra veckan på 37,5 mg och jag mår så fruktansvärt dåligt.. Har sådan huvudvärk, illamående, är så trött och kan inte annat än å bara sova ut det här…

Är det något som drar ner mig i skiten totalt så är det illamående. Och det gör ju inte saken bättre att jag har huvudvärk samtidigt, som känns mer som migrän.

Jag mår så dåligt så det är knappt att jag får sova när jag som allra mest behöver heller.

Vad ska man ta sig till egentligen?!

[Qimsid]
2012-11-27, 21:25

Suffer baby suffer. Dagens läkare har läst några böcker och lärt sig från andra idioter på ett massproducerande vis. Styrda av staten och inget intresse för att lära sig på egen hand och undersöka sitt eget yrke ur ett personligt perspektiv. Har lämnat vården för jag (och dem) ingås att jag var för smart för dem och de kunde inte hjälpa mig. Lekte bara med dem och ställde mina egna diagnoser… som sedan stämde när de gjort sina fjuttundersökningar osv.

Nah, man måste ta tag i sitt eget liv själv tyvärr. Det är det enda svaret som jag har hittat.

[RoxannaH]
2012-11-28, 08:10

Har äntligten fått medicin mot illamåendet i alla fall. Så nu skiter jag i detta. O.o

Upp till toppen