Etikettakut-stöd
Läst 1432 ggr
sofie292
2012-10-31, 11:57

Att läggas in

Jag är 21 år och har haft diagnosen depretion i snart 4 år. Jag har haft pngest osv sen jag var 13. Jag har skadat mig själv väldigt mycket, och lyckades efter en lång kamp sluta skära mig för ett halvår sen. Nu på senare tid, har ångesten växt sig starkare och starkare och allt resulterade i att jag började dricka en hel del. Min vän som fick reda på det, hörde av sig till min mamma och berättade allt för henne. Detta följdes av ett telefonsamtal som jag aldrig kommer glömma. Jag bor i Stockholm och mina föräldrar i Skåne. Hur som helst. Jag ska åka till akutpsyk idag med min vän. Jag funderar alvarligt på att lägga in mig. Men jag är livrädd, jag vill inte bli inlåst utan mina ägodelar, särskillt inte utan min iPhone. Det låter säkert jättedumt men så är der. Min fråga är då, får jag ha min telefon om jag lägger in mig frivilligt? Jag måste få ha kontakt med mina vänner och familj!!! Tack på förhand!

frozentwilight.blogg.se

blondifire
2012-11-05, 09:05

hoppas du fått den hjälp du behövde, jag vet iaf att på Psyket i Göteborg får man ha sin tele med sig. har haft flera vänner som legat inne.

S*Winsnes Wilda

vallhund
2012-11-06, 19:06

Så även i Sthlm.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

Starta en egen diskussionssajt!

För föreningen, klubben, klassen, skolan, bloggen, hobbyn, intresset, spelklanen, familjen, kompisgänget, bostadsrättsföreningen, samfälligheten...

Kom igång på några minuter. Gratis förstås!

Viggen96
2012-11-07, 17:10

Prata med personalen. Men din hälsa går före kontakt med familj och vänner, ovasett hur viktiga de är i ditt liv.

Du kanske behöver en tid att bara fokusera på digsjälv och ditt mående.

Livet är en ständigt berg-o-dalbana. Det är bara att hänga med i svängarna. Stå ut med dalarna och lev livet!

http://www.tjugoattondeapril.blogg.se

Upp till toppen