Annons:
Etikettallmänt-om-ångest
Läst 1132 ggr
AkiMar
2012-06-14 16:25

Någon mer än jag??

För ett tag sen började kag känna att min ångest och depression börjar komma tbx, men denna gång har jag fått en ny känsla eller vad man ska kalla det för! När jag är ute , går runt stan, sitter i tuben med massa människor, går och handlar , äter på allmänna platser så känner kag att min ångest växer för att det känns som att ALLA kollar på mig och speciellt när jag äter något då jag är lite överviktig det gör så att kag får en bula i halsen och känner mig skit dålig, jag känner svaghet och spändhet i kroppen, är detta ångest??! Jag tror inte att man kan kalla det för social fobi, för att när kag väl är med min killes familj och hans vänner så är jag hur social som helst!! Undra om jag börjar få social fobi trots allt?! Igår var jag på en introduktion utav ett jobb som jag fick, i halva introt var jag tvungen att säga att jag inte trivs och måste hem, det är första Ggn detta händer mig!! Som tur är tog jag tag i att ringa vårdcentralen idag och berätta om att jag börjar få ångest igen, sjukt nog måste jag vänta i 3 veckor för min tid!!

Annons:
HannaM
2012-06-15 10:07
#1

Nu är jag ingen expert på social fobi men oftast så går det ju bättre med folk man känner än andra.

Upp till toppen
Annons: