Kommer jag hitta lyckan igen??!!!
För ca 5 år sen fick jag diagnosen panik ångest/ depression, sens dess har jag ALDRIG kunnat säga att jag mår BRA en hel dag, varje dag är det något med min kropp, olika hemska symtomer som tex yrsel,svimning , orolighet!!! Det kommer och går varje dag, vissa dagar har jag nästan inga symtomer alls vilket vissa dagar har jag alla på en gång, nu har det blivit så att jag har magattar oxå ännu hemska symptomer!! Varför ska man få leva 1 gång och lida?? Folk brukar säga, det är du som väljer hur du lever ditt liv, ABSOLUT men jag har verkligen inte valt att leva den så jävla dålig som dom senaste åren, ibland har man tyvärr inget val!! Det känns som att jag aldrig kommer att leva ett lyckligt friskt liv igen!!! Såna här sidor där NI berättar oxå om era ångest hjälper mig otroligt mkt att se lite positivare på livet , att jag INTE är ensam!! Jag önskar inte ens min värsta fiende att må så här dåligt, önskar att alla vore friska och glada !! :) Ibland behöver man bara skriva av sig och det känns mkt skönare oxå!!

Ja, förr eller senare så är jag övertygad om att även du får bra dagar och även många bra dagar i följd.