Hur lyckas jag?
jag är så dum och sätter mig så rejält i skiten :'(
Får ju igentligen skylla mig själv men ångesten kommer som fan och bara mosar en…
Jag är egentligen sjuk, var det typ halva veckan så inte kunnat jobba, idag prata jag med en kompis om vi skulle hitta på nåt (tänkte film hemma då jag inte är helt frisk) hon föreslog bowling, ok tänkte jag, alverdon och det går ju att ta det lungt om jag blir dålig, och brukar ju vara ganska lungt på såna ställen, det ena lede till det andra och sluta med bowling på ett typ krog, var riktigt jobbigt, jag orkade inte ens kasta kloten, känder hur jag vart riktigt dålig och svag i kroppen, när vi äntligen ska åka hem tror ni inte att chefen ser mig gå ut därifrån?
Så nu känns det som om jag sitter riktigt i skiten, tror inte dem kommer göra någon grej av det, men jag känner mig riktigt dålig då dem inte vet hur dåligt jag mådde och inser nu hur korkat det var men min plan var ju verkligen inte bowling, och verkligen inte på nåt sånt ställe.
Vill inte prata med chefen om det, men samtigit får jag sån j*lva ångest hur jag kunde vara så korkad :'(
ville bara skriva av mig