Dålig igen!
För 2 år sedan drabbades jag av utmattningsdepression. Jag bara svimmade helt utan förvarning när jag stod och diskade. Fick citalopram utskrivet, sjukgymnastik och kuratorsamtal. Mådde helt uruselt första tiden efter insättning men blev succesivt bättre. Har nu på sista tiden känt avden där konstiga känslan i huvudet som inte går att beskriva, (nån som känner igen det?).
För några dagar sedan så var det dags igen, den konstiga känslan igen meden väldig kraft och så tuppade jag av. Minns inget från när jag vaknade, vart jag befann mig i lägenheten eller hur länge jag varit borta. Väldigt mysko!! Var till läkare då också och prover togs, vita blodkroppar var högt men tog ett prov till dagen efter och då var det normalt. Hjärtat och pulsen slår väldigt snabbt men ekg visade bra.
Nu känner jag mig väldigt trött, okoncentrerad och dåligt minne efter detta hänt.
Är det någon som har varit med om detta??? (äter fortfarande citalopram 30mg). Kram på er
Hej, vad jobbigt du har det - sänder styrkekramar. Nej, det har jag inte varit med om.
Jag funderar på en sak: Har du fått göra en hjärnröntgen? För att kolla att allt är OK?
Hälsningar från Mimmi och flocken
medarbetare på Undulater & Burfåglar
www.skoldpaddormedmera.se
Jag har vart med om samma sak, men inte fått något svar på varför jag svimmat. Dem har tagit prover, ekg etc och allt var normalt.
Men jag såg något avsnitt av ett program som hette "diagnos okänd" som sändes på tv 3 där en man simmade av titt som tätt utan att dem förstod varför och dem kom fram till att han led av blodtrycksdysreglering. Så det kanske kan vara något?
Tror det är det jag vart drabbad av, nu var det dock länge sedan jag svimmade av som tur är.
Hoppas du finner svar och mår bättre snart!