Ångestsjukdomar iFokus

Ångestsjukdomar

Etikett: övrigt
Läst 1791 ggr
somjagvillvara
0

Sliten eller vad?

Mina dagar består av tomhet, ångest och ett ständigt rivande inom mig.  
Sover per natt max 5-6 timmar, ibland kan det bli 2 timmars sömn. Det enda som får mig bra för minuten är min hundar, tillbringar minst 7 timmars promenad med dem under hela dagen (alltså sammanlagt 7 timmar och oftast mer på en hel dag, typ 2 timmar på morgonen osv.). Promenad får mig att må bra…

Det känns som om ångesten kommer och går, men mest på nätterna när allt kring staden är tyst och bara det eviga tänkandet gör sig hörd…

Men nu har jag kommit till en punkt, promenaderna ger inget för att jag ska få ro, vet just nu varken ut eller in…

Ville nog mest bara skriva av mig.

MimmiH
0

Hoppas du hittar något annat som ger dig ro. Kram

Hälsningar från Mimmi och flocken
medarbetare på Undulater & Burfåglar
www.skoldpaddormedmera.se

somjagvillvara
0

Tack för ditt svar, ja det hoppas jag också!

HannaM
0

Vet du varför det är tomt och du har ångest? Eller är det bara där och finns utan någon synbar orsak? Vad har du provat mer än promenader för att lugna? Har du någon psykiatrikontakt? Om inte, är det något du funderar på?

somjagvillvara
0

Ångesten förr kom bara kom utan orsak men nu har det hänt en del saker i mitt liv som gör att ångesten blir mer och mer och kraften har ökat i sin ångest

Jag har provat att skriva dikter och poesi och det fungerar till viss del det också, psykiatrikontakt har jag inte och har inte funderat på det heller..