Depressionen kommer smygande...
Vad gör man? Känner mej .. låg..
Jag bor tillsammans med en underbar man och har en underbar dotter. Jag har fast jobb som jag trivs jättebra med.. ändå så ska den jävle depressionen sabba allt..
För två år sedan snart så drabbades jag av ångest, blev deprimerad, det var något som hände..
Många månader tog det innan jag kunde le igen.. jobbade mej sakta uppåt till att bli en människa igen, närvarande… inte bara gå runt som ett skal och lura alla att det var bra.
När jag skriver detta nu känner jag, VET jag att det är på gång igen.. börjar få ångest att äta oxå.
Min sambo som tog hand om mej förra gången, som tog hant om mitt barn och vårt hem när jag inte orkade röra mej, han är underbar. men jag vet inte om han pallar med en "runda" till… =/
Hej! Vill bara skänka massa kramar till dig! Lider själv av depression men har blivit bättre nu. Men hade en väldigt jobbig sommar… har också en sambo som jag känner får "dras" med mig , och jag mår dåligt över det. Men kom ihåg det är INTE ditt fel!
Tack… Det svåraste är att förklara vad felet är… han ser ju på mig på en gång när jag har "en dålig dag", och frågar bad det är..
Men blir irriterad över mitt "jag-vet-inte" svar.. jag vet bara att jag mår dåligt.. har ångest.. om det är det jag har. Jag tror det.. känns som de.