Ångestsjukdomar iFokus

Ångestsjukdomar

Etiketterbehandlingmediciner
Läst 1553 ggr
MammaMolly
0

mamma med andningsproblem

Hej!

Jag blev mamma för några månader sedan till världens finaste dotter, hon har alltid varit ett exemplar barn, skriker sällan men som alla barn kräver mycket vilket jag gärna ger :) men måste va något undermedvetet som ger stressrelaterade ångest problem för i den sista månaden har jag haft stora andningsproblem så där som att det känns som om någon stryper än eller nått, jag har hela mitt liv haft ångest, deprission och tagit många olika mediciner för det aldrig provat något som inte kräver medicin, mina problem slutade under graviditeten och har inte kännt av något igen fören nu då da, men eftersom jag ammar kan jag inte ta några mediciner, vad ska jag göra? andingen stör mig hela tiden nu, både när jag är vaken eller ska sova, jobbigast på natten, och nu har det pågått så länge att kroppen inte orkar mer så paniken har börjat ta över…..

Jag behöver verkligen hjälp, men det är svårt att få tag på en vettig psykolog, har hoppat fram och tillbaka till olika nu och klarar inte leva så här, det här är ju en tid som jag borde va glad och må bra med min lilla tjej och hennes pappa.

tacksam för svar.

mongu
0

Ta kontakt med BVC dom är vana vid dessa problem som kan komma efter en förlossning så be om hjälp där.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!