Känner mig alltid förföljd ute, orkar inte mer!
Inte nog med att jag har besvär med kraftig hypokondri och depression har jag på senaste tiden blivit så pass galen att jag tror att alla människor ute vill mig illa, speciellt män :S Har aldrig varit med om att någon förföljt mig eller gjort mig illa, men förstår inte, jag är verkligen jätterädd så fort jag ser en man eller en bil åka i min riktning. Jag tycker ävne att folk tittar på mig hela tiden. jag har jättesvårt att gå ut ensam på grund av detta. Nu har det till och med börjat kännas så när jag går ute med min pojkvän, tycker att någon förföljer oss, jag kollar hela tiden bak , fast ha nsäger att det inte är något där. Fyfan jag orkar inte mer, någon som känner igen sig??
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
känner igen mig i mkt av det du skriver.. det e riktigt jobbigt :/
skönt man inte är ensam om det iaf! det är verkligen jättejobbigt ja
hur länge har du haft så, o kom det i samband med något eller har de tbara uppkommit liksom, som hos mig?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Har haft så i ca 1 år.. antar att det beror på att jag blev förföljd på riktigt ett tag :/
Värst är det när jag går i skogen, då känns det som att nån går efter mig och ställer sig bakom ett träd eller nåt när jag vänder mig om. När jag kommer hem så letar jag ibland igenom hela lägenheten så att ingen är där. Känner mig även förföljd av något övenaturligt, det skrämmer mig mkt mer än när jag känner mig förföljd av en människa. Det är bara när jag är ensam jag blir rädd, jag kan känna mig förföljd på stan men då känner jag mig mer trygg eftersom det finns massa folk där.
usch då förstår jag! känner oxå igen mig ang. det där med att man känner sig tryggare i stan. det är just på tysta folktomma platser jag känner mig rädd, men kan även ibland känna mig förföljd i stan.