Ångestsjukdomar iFokus

Ångestsjukdomar

Etikettmin-egen-berättelse
Läst 4231 ggr
mieeow
0

Blogg

Hej, vill mest få lite läsare till min blogg. Det är en blogg där jag skriver om mitt liv med äs, ångest,psykos, självdestruktivitet och hur jag försöker leva för mina djur och vänner.

Som ni kanske förstår kan den vara triggande ibland, men det är mitt sätt att överleva. Mitt sätt att få bekräftelse från andra att jag faktist finns fortfarande, genom att få kommentarer och svar på mina tankar och känslor så vet jag att det är på riktigt.

Jag använder t.ex min äs som något att fokusera på så jag lever iaf en dag till, och planerar exakt så det ända jag tänker på är mat. Då är det lättare att hålla sig ifrån tabletterna som jag sparat, men självklart blir det ännu sämre när jag går upp i vikt…

Men iaf, läs gärna och kommentera ännu mer gärna. Men om ni är känsliga så är det kanske inte den bästa bloggen att läsa.

Ps. det är lösenord på bloggen vilket jag inte vill skriva här, pågrund av föräldrar som skulle kunna hitta det. Men är ni intresserade av att läsa så skicka bara ett medd till mig så får ni användarnamn och lösenord. Ds.

http://Shayra.blogg.se

mieeow
0

ingen som vill bara lägga några minuter på att läsa igenom?…

Aviendha
0

Det är inte jättemycket aktivitet här inne alla gånger tyvärr, så det kanske tar ett litet tag innan någon nappar men misströsta inte!

Jag läser mer än gärna igenom din blogg om jag får :)

mieeow
0

#2 ah. okej :) bra att veta, jag skickar lösenord i pm

hurricane
0

Jag läser gärna din blogg, men man behöver användarnamn och lösenord..

mieeow
0

#4 det är det jag skrev, att om ni vill läsa så säg det så skriver jag lösenord och användarnamn :) skickar pm till dig

[YlvaP]
0

Jag vill gärna läsa. :D

mieeow
0

#6 skickar pm :]

Emmisan
0

vill gärna läsa jag med ; )   <3

Mvh Emma Tange

hejpadaj
0

Jag vill gärna läsa!

mieeow
0

#8,9 Ni har pm

mieeow
0

#9 kunde inte skicka till dig, din personliga sajt är typ inte öppen för alla eller så har du inte aktiverat den alls, gör det så skickar jag användarnamn och lösenord till dig också

lovebuz
0

Jag vill gärna läsa :)

mieeow
0

#12 skickar pm ^^

[RussinsMusli]
0

Jag vill läsa :)

[Emma--]
0

Jag vill läsa :)

lillaisa
0

Vill gärna läsaGlad

/Isa

Emmisan
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

kan du skicka pm igen? ^^ tog bort det så minns det inte nu xP

Mvh Emma Tange

brunette
0

jag vill läsaaa Skrattande

[Avfall]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Läser gärna din blogg!