måste skriva av mig
sitter och gråter och är sjukt ledsen och depp just nu, har inga vänner att prata med så testar skriva här. ingen behöver läsa eller kommentera om man så inte vill, men länner att jag bara måste få ur mig skiten.
nu är det såhär att jag går på antidepressivt flouxetin eller något heter det, har gått på setralin och zoloft innan. tog medicinen i nån månad och den hjälpe jättemycket, sen fick jag slut på den och mamma har inte pallat fixa ny så har inte tagit den på 1-2 veckor och känner mig jätte depp och sur..
allt kommer tilbaka till mig och minsta lilla trycker ner mig så totalt.
nu handlar det om facebook, lägger in en bild så ni får se vad det handlar om.. känner mig så svag vet seriöst inte vad jag ska ta mig till..
funderar seriöst på att leta upp rakbladet igen men jag är starkare än så..
har en svår livshistora bakom mig, har gått igenom sjuka saker och är ändå bara inne på mitt 16:de år.. och det gör ont att folk skriver saker utan att dom ens har någon aning. :( är det överreagerat?
förlåt om jag tog upp tid men mår så illa och kan inte sluta gråta så var tvungen att skriva till någon någonstans.. tack för er som tog sin tid att läsa och inte anser mig som för löjlig .. :(
ps. älskar mig pojkvän och han visste själv att jag inte menade net ''nä''. det är som jag jävlas med han och det vet han om och han ar inte illa upp vad jag vet.. just sayin
tilllägger också att han nicklas kommenterade i början med att ''det finns rakblad'' men tog bort det..

Nej det är inte att överreagera men ibland vet ju inte andra hur illa det tar. Vet dom inte vad som ligger under så kan dom ha svårt att förstå reaktionen och ja.. det är kanske inte så mycket man kan göra där.
Visst är du starkare än rakblad. Absolut! Jag håller mina tummar för att medicinen kickar in snart igen, jättebra att du vet att den fungerat tidigare.