Ångestsjukdomar iFokus

Ångestsjukdomar

Etikettallmänt-om-ångest
Läst 3216 ggr
dara
0

neråt... har botten ett mål?

possetiva:

mina djur.

smabo.

utbildning på gång

jul

familj

stress, smärta, sorg:

utbildning

framtid?

stå still i livet

önskar värme

kallt

mina djur

sambos jobb

sambos humör

familj

bara gräl

hemmet

pengar

med detta vill jag dela med mig av hur jag känner, jag har tidvis uppgångar men har svårt att se mig genom detta just nu. känner mig fast i livet och det jag lever och gör, min framtid innebär att jag snart är utbildad men ser ingen lycka i detta då jag inte funnit någonting jag vill arbeta vidare med efteråt. mina djur och sambo är det som ger mig styrka just nu men även det som väger tyngst då de ger mycket smärta och håller mig fast i en livssituation jag inte vill leva i

[Ambrosia]
0

Till Dara: Jobbigt att du mår dåligt över flera saker. Måste kännas svårt att snart vara utbildad, men ändå inte känna att man vill jobba med det. :(

Har du kontakt med någon kurator eller psykolog? När man mår dåligt är det viktigt att ha nån att prata med, nån utomstånde som har kunskap om hur de kan hjälpa dig att må bättre.

Om du inte har någon kontakt med en kurator eller psykolog. Ta kontakt med din vårdcetral och berätta för dem att du skulle vilja prata med en kurator eller en psykolog, så kan de hjälpa dig så du får träffa en. Tänk att du är värdig att må bra och för att kunna göra det behöver du hjälp på vägen. Inre verkyg för att kunna nå dit.

Må så gott.

Bästa hälsningar / Ambrosia :)