Ångestsjukdomar iFokus

Ångestsjukdomar

Etikett: allmänt-om-ångest
Läst 2704 ggr
MissBorderline88
0

Finns det någon som förstår?

När motgångarna blir för stora. När jag inte orkar leva längre…finns det någon som förstår känslan?

hurricane
0

Jag förstår! Och jag tror att det finns många som förstår.
De flesta lever med jobbiga motgångar och många överväger någon gång att ge upp. Men man måste tro på att det kommer lösa sig, för det gör det!

mieeow
0

Helt oh hållet, har dock inget annat stöd att ge än att säga att du är inte ensam. Jag är själv fast i en jobbigt depression :/

Styrkekramar <3

KastKatt
0

När jag känner att allt är hemskt och att världen är emot mig, och helt enkelt bara vill ge upp försöker jag tänka på fina glada minnen. Eller se en film som man älskade som barn, eller unnar mig en kopp med alldeles för sött te.

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

Virvlan
0

Ja vet hur du känner.  Men kämpa på, de blir bättre.

Be om hjälp om de inte går över.

Mona22
0

jodå,jag förstår…

lakrits69
0

Ena dagen kan kännas som natta och dagen efter kan solen skina igen och man undrar efteråt vad hände!?

Ibland ska man inte kämpa utan bara acceptera och försöka flyta och spara på sin energi. Positiva saker kommer till dig om du inte kämpar emot.

iins
0

jag förstår.. känner så nu och har gjort sen två år tillbaka då jag kom in i min depression.. läs gärna mina inlägg

kram

[JesperAhlkvist]
0

Det är därför vi behöver varandra. Vi behöver omge oss med människor som förstår, människor som uppmuntrar och stöttar oss. Människor som förminskar oss är inte viktiga.

Med kärlek!

Jesper

lillaisa
0

Jodå det gör jagObestämd

Kram på er alla

/Isa