Dagens gnälliga!
Ibland när man bor ensam tex har man ingen att klaga/gnälla hos. Därför kan du göra det här. :)
Jag är förkyld och har ont i halsen och min mjölk är slut. :(
Jättebra initiativ! Det kan vara skönt att få ur sig sitt gnäll ibland.
Mitt gnäll är idag att jag har massor av saker att göra, och en drös med saker jag vill göra men orken har gått och gömt sig.
Paulina
min älskade häst är skadad .. är jätte orolig :'(
- Medarbetare på Fälttävlan ifokus
Avindha 2#: Tack ja man behöver få klaga/gnälla lite ibland. Jobbigt att du inte orkar, även fast du har jättemycket att göra. :(
elli-kleo #3: Oj med gud stackars hästen, hoppas hon/han blir bättre så fort som möjligt.
Med Vänlig Hälsning / Ambrosia

Dagens gnälliga måste vara att jag missade tre larm på mobilen.. det positiva var väl att jag bara vaknade en timme försent.
Min häst är också skadad, Jävligt illa. Min veterinär skickade oss på helröntgen imorgon man sa att vi inte skall hoppas på för mycket.
ja undrar bara när all jävla skit ska ta slut. Hur mycket kan man ta?
Dessutom ballade min kaffekokare ur i morse, så fick dricka snabbkaffe :(
Jag är ensam i dag med.:(
Men i morgon kommer Emma över på middag. :)
fick avliva min 1½ årig igår, så ja tror att mitt gnäll vinner idag.
#8 gud vad hämskt .. dagens gnälliga blir att jag sörjer det :(
ja har nog några gnäll veckor framåt
jag har ett till "gnäll"
min nya klocka fick åka in på lagning idag :( i 3 veckor! :'/
fyfan.
somnade 2 vaknade halv 6. näll.

Sockerfylla blandat med fosterställningsångest, vaggandes på golvet igår var inte kul.
Fick ig på matteprovet..
"when i get sad, i stop being sad and be awesome instead!"
mitt marsvin är sjuk :(
jag mår inte bra :(
jag har massor att göra :(
känner mig ensam med alla mina problem :(
vill att mitt hår växer snabbare :/
Min häst har fått ett stort hack i ryggen…

Jag och min jäkla ångest.
Det gick inge bra att prata med Maria i telefonen i dag, det blev krystat. Hon är snäll. Men jag blir ändå rädd för att hon inte ska tycka om mig och då blir allt bara fel. Skit också, ville ju ha en ny vän. Typiskt säger jag bara. Förstår inte att man ska vara så rädd hela tiden för nya människor. :(
Dumma hosta
Dumma dumma allting :(
Nu när jag är som svagast, får jag reda på att folk snackat massa skit om mig..
Har ångest över att jag ligger efter i skolan och inte tar tag i det!
Jag ligger också efter.. måste spida på med ALLT!
behöver hitta en fin vinterjacka
önskar att folk kunde vara trevligare och mer omtänksamma ..

Känner mig så ensam,vart tog vännerna vägen?
Har lite små ångest 2 dagen nu..är rädd för att må sådär jätte dåligt igen,vågar inte göra någonting pga ångesten,vet att det är fel.Vill kunna ta mig ut och ner till staden och inte vara rädd hela tiden.
kämpa på rocktjejen!! du kommer fixa det, testa att gå ut en stund. du behöver inte gå nere i centum med en massa människor. gå bara ut i solen en stund och försök andas
ångest är hemskt, ja vet.

Trött i hela kroppen, överallt. Krampkänning i vaden imorse när jag lyfte upp benet på sängen för att sätta på mig en strumpa. Den vill inte mer.

Tack virvlan!
För dina värmande ord,egentligen vet jag att jag fixar det,men rädlsan tar över ibland. ja ångest i alla former är hemsk.
Kram
Ångest är hemsk, hatar den. Morgonen fylldes av tårar… press och tårar…
Jag är arg. Puckon på arbetsförmedlingen som inte låter mig ha en SIUS handläggare. Jag behöver verkligen en SIUS handläggare. :(

Fortfarande trött. Uppgiven på vården. Det är upp till mig att själv hitta sätt att hantera min problem, för dom vet inte vad som passar mig. Nähä? Tack för det.
Hanna: stå på dig, du ska inte behöva må dåligt. kämpa på.
Inte fått sova mkt inatt pga en dryg jäkla ånegstattack mitt i natten och då finns det ingen att ringa till heller "/ och pojkvännen sover hos sina föräldrar eftersom det är jaktvecka och han vill ha närmare till slaktboden.
Var tvungen att gå upp till skolan som känns ganska meningslös eftersom jag går om första året på gymnasiet för tredjegången! -.- Och förlorar pojkvännen om jag hoppar. Hoppas jag klarar skola de här tre åren.

Mitt liv är så jävla tråkigt att jag sitter och skrattar åt mig själv.
hemska hemska mardröm som gjorde mig så skakis när ja vakna
hatar empatilösa människor
Oj… ursäkta för det här…
Så sjukt trött på all skit som hänt mig iår, misshandel, ridolycka och pladerade om tänderna i September, diverse skador och saknad efter en person.