Jobb?
Jag satt och funderade vad jag ska göra med mitt liv?
Jag vill ha ett jobb men pågrund av mitt mående så kan jag inet jobba normala tider elerl ett normalt jobb.
Så vad kan man då göra? vad gör ni? kan man öppna eget? internettjobb? deltidsjobb. Hur kan man klämma in något?
Kom med tipps på hur ni löst det.

Är du sjukskriven? I så fall borde du kunna se till att få prata med försäkringskassan och se om det går att ordna ihop arbetsträning eller deltidssjukskrivning.
Jag är sjukskriven på 50% och arbetssökande på 50%. Men hoppas jag hittar nåt jobb jag trivs på snart. Jag mår dåligt av att bara vara hemma.
Du kanske har den här sömnsjukdommen, sök hjälp inom vården, så kanske du kan blir bättre och klara av att jobba på tex 50%. Eller på 25%. Prova dig fram och se vad som känns bäst för dig utefter dina inviduella behov och funktionsnedsättning. Träffa en läkare och se vad han/hon tycker du behöver för hjälp och eventuellt sjukskrivning.
Med Vänlig Hälsning / Ambrosia
Jag är den där som sökt hjälp i flera år utan framgångar. Går till en lläkare nu och kan kanske komemr starta en utredning angående min trötthet.
Eftesom jag pluggar behöver jag inte några sjukintyg ennu men är väldigt orolig för vad som komemr henda sen.