Ångestsjukdomar iFokus

Ångestsjukdomar

Etikettmin-egen-berättelse
Läst 3273 ggr
mieeow
0

Hur gör man?

Hur gör man? Hur överlever man? I detta helvete, jag kan inte hitta någon enda livslina kvar.

Det är som en mardröm… änglar, psykhem, rättegång, psykhem, övervakning, ännu mer psykhem, medicin, förvirring, ångest, rakblad, ångest, krav…. det finns inget bra i denna världen.

Jag orkar inte leva mer, min ängel är borta. han är utom räckhåll för mina svaga armar, jag hålls fast av vitrockarna och konstapel Blå…

Hur gör man? Hur överlever man? I detta helvete, jag kan inte vara kvar!

HannaM
0

Jättekram!! Det är ett helvete där inne. Jag vet inte vad jag ska säga men jag hoppas du kan se hur blå himlen är en dag.

mieeow
0

.. :/

en dag kanske… en dag

Aviendha
0

Ja, en dag så kan du kanske se det igen. Det gäller bara att försöka att hålla ut till dess, vilket kan vara nog så svårt! Jag hoppas verkligen att du får all hjälp du kan få för så ska det inte behöva vara. Kram!

mieeow
0

Tack..

mieeow
0

Det känns egentligen så dumt att skriva här, får en känsla av att folk ser mig som en attentionwhore.. men anledningen är den att inget annat har hjälp, vart jag än vänder mig så funkar inget. efter att ha blivit sviken av bup, intagningsenheterna och allt det där så har jag börjat vända mig mer och mer till olika hemsidor…

Ni får väl säga till eller helt enkelt sluta skriva om jag är störande, lovar att acceptera det

Aviendha
0

Vi ser det inte alls så, många som besöker denna sida mår inte själva så bra och har därför förståelse och vet att det inte är en lek, ett skämt eller något man bara säger.

Denna sajt är tänkt att finnas till för de som vill veta mer om ångest och inte minst för de som själva lever med det och att skriva av sig lite kan lätta en aning på trycket. Så skriv allt du orkar om det bara så hjälper en millisekund! Det är därför vi finns.

mieeow
0

aw.. Tack, verkligen. Ska se om jag vågar skriva lite mer klarspråk någon gång, kanske snart.. Detta var ju mer… inte precis så någon fattar..

Aviendha
0

Ta den tid du behöver och skriv det du känner för. Även om det kan kännas som svammel så är vi nog många som kan relatera till det med. Det är inte alltid lätt att vara klar, tydlig, pedagogisk och logisk när man mår som en rutten räv.

mieeow
0

Har ju faktist lite texter jag kan kopiera från andra sidor… orkar inte skriva nya, det är så mycket.. om det är någon som vill se så kan jag lägga in dem här?

HannaM
0

Skriv på du. Vi dömer inte, vi kanske inte har lösningar men vi lyssnar och vi stöttar i den mån vi kan. Lägg gärna in det du skriver.

mieeow
0

okej… skriver ett nytt inlägg tror jag..

[Sephrenia]
0

Jag ser det mer som att du vill att någon som förstår dig ska hitta dig och berätta att det kommer bli bra en dag, få lite hopp.

mieeow
0

#13 sant.. fast samtidigt vet jag att ingen någonsin kommer förstå, och även om de säger att allt kommer bli bra så kan jag aldrig veta om det är sanning eller ej.

[Sephrenia]
0

#14 Klart men du kan ju inte vara ensam i hela världen om vad du upplever, och sanningen om framtiden finns inte för ens de som inte ens haft en dålig tanke eller dag i sitt liv.