Ångestsjukdomar iFokus

Ångestsjukdomar

Etikettövrigt
Läst 2942 ggr
[Ambrosia]
0

Trött hela tiden.

Mina föräldrar har nu klagat på att jag sover för mycket. Att jag borde gå upp tidigt och göra mer saker.

Men jag tycker ändå att det är tillräckligt att vara vaken på eftermiddagen, kvällen och till typ 02.14 på natten.

Jag tycker ändå det är för mycket tid. Ska man då vara vaken ändå mer? Det är ju bara jobbigt.

Vart ledsen, när de klagar på mig på det viset. Det är ju ändå för mycket tid hela tiden. De är värsta morgon människor, går upp halv 8 när de har semester. Helt amazing!

Med Vänlig Hälsning

Ambrosia

HannaM
0

Jo, jag sover också mycket och är trött. Tror inte folk som inte är trötta på det där förlamande viset riktigt kan förstå hur svårt det är.

evrekaw
0

Jag har alltid lättare att komma upp om jag vet att det är något jag ska göra den dagen…

Det är dagar jag inte vet vad jag ska göra, som bara är tomma och blanka som det känns meningslöst att stiga upp ibland. Detta gäller under mina depp-perioder. I normalläge eller när jag är lite uppåt så har jag inte detta problem.

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

[Ambrosia]
0

I dag har jag sovit 14 h. Håller dock med, kanske är lite väl länge. Men ställde klockan vid 10 och 11, men somna om.

Men jag har massa slem i halsen nu som sitter fast och som suttit där ca 1  1/2 vecka. Och jag har bara en lunga, så det kan vara därför som jag är så trött nu. Har ont i halsen och hela vägen ner till lungan nu, jobbigt. :(

Men min pappa trodde inte att det var lunginflammation, för då har man jätte hög feber också. Var orolig för det, så det känns ju skönt att slippa orora sig för det. För om jag får lunginflammation, så kan jag dö.

Men jag får se, förhoppningsvist sover jag inte lika mycket framöver.

Med Vänlig Hälsning / Ambrosia