svänger i sinnes stämningen
Någon mer som känner som jag att det svänger rejält från att vakna och vara glad och senare på dagen är du ångest fylld och nedstämd.Det är så påfrestande och jobbigt att få invänta "bra dagar" tills man kan göra något som att åka iväg ner till stan etc etc. varit vaken tidigt imorss och varit uppe och tvättat,städat och hängt tvätt,dagen kändes bättre,nu är jag ångestfylld och ledsen ist.Det är så få dagar som det är helt bra hela dagen och man hoppas på genom ett under att nu,nu mår jag äntligen så som jag vill och sen kovänder det.

Jo nog svänger det. Inte för att jag är pigg och glad när jag går upp men det är inte lika illa som det blir på kvällen.
Ja usch för kasten! Man blir ju så snopen när det går från sång och ork till krasch och ångest. Att inte våga planera fullt ut eftersom man aldrig vet hur man mår i morgon eller nästa vecka.
Man ska ju försöka fånga det positiva när det finns och försöka hålla det högt när det negativa trillar över en. Svårt, javisst! Men idag har du fått massor med saker gjorda och en sväng mådde du bra! Det är verkligen inte illa pinkat :) En vacker dag så kommer du få behålla den känslan längre än så, det håller jag tummarna för.
Paulina
känner igen mig lite i det du skriver i din lilla text,
jag åker "berg och dalbana" i princip varje dag, men vissa dagar kan vara "smärtfria" och då känner jag mig hur glad/pigg/normal som helst för att tex dagen efter kastas in i totalt mörker. Känner mig ledsen, ångestladdad, orolig etc. de är så jävla pissigt!!!!

försöker lära mig att förstå mig på mig själv, det är fan inte lätt men det känns "skönt" att höra att man inte är ensam, att det finns fler därute som verkaar ha samma/nästan lika problem
/L

Känner oxå igen mig. Jag kan vakna glad för att en timme senare ha sjuk ångest och så vidare… sällan man har en hel dag av bara välmående, eller aldrig känns det mer som. Vad jag försöker göra är att verkligen ta vara på mina "må-bra" stunder!!
//Zmulan
Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/
Känner definitivt igen mig, här är det extrem berg och dalbana 

Nu har det varit bra i ett par dagar förutom lite ångest,förväntans ångest och panikattacker på buss och affär.jag vet att det kommer o vända,men jag är så glad när jag kan städa och utföra såna saker jag annars inte kan för att det slår ner mig så,nu spritter det i hela kroppen och jag vill göra massor med saker.Såna här dagar är kanon bra och man önskar att det vore så jämt.Jag minns inte hur det är att må bra jämt,men jag lever på detta så länge..
kram på er