Sobril?
Är det nån som brukar ta 1 panodil + 1 ipren 400mg till kvällen och även 1 sobril 5mg? Läkaren sa till mej idag att jag kunde göra det så kanske jag inte behövde ha sån värk i nacken och axlarna under natten och inte vara så spänd när jag vaknar på morgonen. Jag är så rädd för att blanda olika sorters mediciner så jag tänkte kolla om det är nån här som känner till detta??? Tacksam för svar!

jag fick 2 panodil a 500 mg ggr 2 mot mina myrkryp + dom mediciner jag äter så det ska nog inte vara några problem .jag var också orolig som du men har läkararen sagt det så vet han /hon vad dom pratar om.
<kram

Det ska inte vara någon fara att ta de tillsammans. Och om dessutom läkaren har sagt att det är bra om du gör det så behöver du inte vara orolig! :) Hoppas att värken blir bättre!
Under en längre period hade jag ständigt ont i nacke axlar och vaknade med migrän liknade huvudvärk. Det visade sig att jag gnisslade tänder, jag ordnade en bettskena och flera års lidande försvann på en vecka. Så känns det väldigt olustigt att stoppa i dig en massa piller så kolla upp detta med din tandläkare.
Hoppas det löser sig till det bästa.
Värme
//Zmulan
Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/
Ja jag testar nog ikväll för natten till idag så hade jag jätteont och var stel när jag vaknade. Det är pga. av stress som jag har värk och så tror jag att det har förvärrats sen jag började äta citalopram för 1 vecka sen. Kanske är nåt insättningssymtom för så här ont gjorde det inte innan