Jag gjorde det..
Nu har jag gjort det.. jag har stoppat i mig massa tabletter.. för nu orkar jag inte mer , allt är piss och jag hittar ingen väg ut.. jag är 13 och mitt liv är redan förstört.. Jag har ingen att vända mig till , min mamma bryr sig inte..
Nu hoppas jag detta fungerar , annars är det bara ett bevis på att jag är så jävla dålig att jag inte ens kan ta självmord
MVH Elin
Oj då. Hoppas att det inte hjälper och att du får hjälp i tid.

där finns chat, telefonnummer etc om du vill prata med någon, du kan dölja ditt samtal och att du besökt sidan osv.
Jag har själv suttti där du är nu och idag är ju så himla glad att jag misslyckades med mina självmordsförsök, för även om det ser mörkt ut nu så blir faktiskt livet bättre.
Om du vill kan du PMa mig också!
*kram*
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/

Jag sitter och hoppas för allt i världen att du misslyckades.

#3 Jag med. Man känner sig så maktlös när man ser sånthär. Hade velat åka dit och krama henne!

#4 Senaste aktivitet för en dryg timme sen i alla fall.
Jodå jag lever , fan alltså…
MVH Elin

#6 Vi andra tackar för det. Det är hemskt att förlora människor även om man inte känner dom personligen.
#7 jag känner mig så jävla värdelös.. det e inte sant alltså..
MVH Elin

#8 Du är inte värdelös, du är precis lika mycket värd som alla andra människor och förtjänar precis lika mycket som andra att må bra. Det finns ställen att få stöd ifrån och jag tror det skulle vara bra för dig att få det.

#8 har du testat att höra av dig till tjejouren? Där finns alltid någon att prata med!
Elin> Jag vet hur du känner. Jag har också försökt ta livet av mig..Alltför ofta. Men vill du prata så finns jag här. Jag är 20 nu och har lärt mig att hantera det på ett helt annat sätt..
GÖR INTE OM DET BARA! För du skadar så många andra än dig själv. om du står kvar på fast mark och tar dig genom det här så kommer du vara starkare sen!
Ser att du har en råtta som visningsbild? Ibland känns det så himla svårt att bara kliva upp ur sängen, men gör det för din råtta iaf? Hon/han behöver gos, ren bur, fräscht vatten och mat.
Gör bara det du vill göra ett tag, ta hand om kropp och själ.
Du är en människa som har hela livet framför dig. Med livet följer glädje och sorg, så är det bara. Förhoppningsvis mer glädje. Om fem år är du myndig och kan flytta vart du vill. Kanske har du en pojkvän/flickvän som älskar dig och som du älskar tillbaka. Du utbildar dig vidare, eller struntar i det och bara lever livet. Våga drömma!
Hoppas mina ord hjälper något. Ha det bra. PM:a om du skulle ha lust.
KRAM
Helena
Togla… även när livet känns som ett enda stort mörker så finns det, åtminstone för du och jag, en utväg. Stoppa ih huvudet i buren och låt deras kärlek svämma över dig.
Jag står med huvudet i buren flera gånger om dagen nu… skulle nog lika gärna kunna flytta in i dom… Djuren är det som får mig att stiga upp. Dom är orsaken att jag inte lagt av och dom är de som betyder något.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Varför känns det som ditt liv är förstört? Klart det inte är! Du är bara 13 år. Du har hela livet framför dig. Tänk så mycket kul att se fram imot? Livet är inte kul jämt. Ibland måste det få kännas lite hopplöst. Man får deppa. Det är okej. Men det är inte bra att gräva ner sig i tankarna.
Dom som tar självmord ångrar sig oftast, när det är försent. Det är tragiskt när en ung människa inte känner att h*n har något annat val. Ja, det är tragiskt oavsett ålder, såklart. Självmord är ingen väg ut.
Lovar dig att det finns många som bryr sig om dig. Och älskar dig (: Hoppas du hittar någon du kan prata med som lyssnar!