hur får man hjälp?
Hej.
Jag tycker verkligen inte att något är kul. Jag känner inte för något, inget alls, verkligen. Och jag har börjat fundera på livets mening, alltså tex om det ens är värt det. Varför ska jag kämpa? Vad är meningen med att skaffa jobb, familj och leva? Och nu känns det som att jag har börjat tveka enormt mycket, på om detta med livet är något för mig. Och jag hoppas att jag bara är inne i en dålig period, att livet inte alls är så värdelöst som det känns.
Jag går på antidepp, som tydligen inte verkar funka så bra, och behandling för anorexi. Ska jag berätta om detta där och så skickar dom mig vidare? Eller vad ska jag göra? Jag vill ha hjälp. Jag vill också vilja leva.
Hur länge har du åtit antidepp? Om du precis börjat kan det vara en svacka, men jag tycker absolut att du ska pratamed din läkare om hur du känner.
Kram!
I runt tre månader, så det borde väl ha börjat funka?
Okej, så vilken läkare som hellst, och så skickar den mig dit jag borde gå?
Tycker att du borde prata med den läkare som skrivit ut din medicin, alternativt prata med akutpsyk. Där får du garanterat den hjälp du behöver.

Det kan vara värt att prova en ny medicin om du haft den här i tre månader. Till mig har dom sagt att det är så länge man bör prova varje sort, har man inte fått effekt då är dosen för låg eller medicinen fel.
Har du någon kontakt med psykiatrin? I så fall vänd dig till en läkare på den mottagningen du går på.
Okej, ja, för ger det ingen effekt på tre månader så känns det som att hur länge ska jag vänta? Dom kan ju inte bara ge mig ett värdelöst piller och tro att jag ska bli bra av mig själv..
Har tid den 8:e :)

Skönt, hoppas du kan få prova någon ny medicin då som kan ge någon effekt.