Bra information om Generaliserat ångestsyndrom?
Hej !
Jag undrar om nån vet var man kan hitta bra information om generaliserat ångestsyndrom (GAD). Har hittat några brochyrer på nätet, men de var ej så utförliga.
Med Vänlig Hälsning
Ambrosia
Jag har inga på rak arm, men den på vårdguiden tycker jag är helt okej. Men den har du säkert redan läst. Ska hålla ögonen öppna!
Paulina

Spelar språket någon roll? Kan tänka mig att det finns mer info på engelska?

jag brukar googla ananrs på det jag vill ha reda på..men ska hojta till om jag hittar något bra
#1 Aviendha: Tack för länken till vårdguidens sida om Generaliserat Ångestsyndrom. Den var bra. Jag har gått med i Åss nu. Och tänkte att man kanske lär sig mer genom dom och så.
Må så gott.
Med Vänlig Hälsning / Ambrosia
Vilken tur att du gillade den :) Ja, förhoppningsvis så ger det något! Samlad erfarenhet är aldrig dumt :)
Detsamma!
Paulina
Det händer saker med mig!
Trots att jag har social fobi vågade jag träffa en tjej och fika med henne i dag, trots att jag aldrig träffat henne förut. Hon var jätte trevlig och vi hade jätte mycket saker att prata om. Vi satt och fika i 3 h. Och jag var tom nykter. Annars har jag viljat dricka lite innan jag träffat nån ny person från nätet och så. Men ajg vågade i alla fall utan alkohol. De är bra!
Jag vågar!!!! Jag är bäst!!!

#7 HannaM: Tack, ja det känns så bra, jag känner mig så stolt!
MVH Ambrosia

Det ska du absolut göra!!
Åh, det var verkligen kul att köra! Självklart ska du vara stolt, du har åstadkommit en fantastisk bedrift! :)
Paulina
#10 Aviendha: Tack. Ja det känns kul att våga. Försöka trots att man är rädd.