Är jag galen?
Jag har i sinnet varit som en helt normal tonårstjej fram tills nu.
Jag har förvisso OCD men under kontroll.
Jag har alltid varit känslig för kroppskador, jag har svimmat när jag sett blod eller tortyr.
Men nu är jag helt förbytt. Jag är helr fascinerad av blod och att se huden läka.. Jag skär mig för att kunna ta hand om skadan och se det läka. Jag kan sitta och pyssla med blodiga papperstussar och granska dem noga.
Vad är det som händer? Är det bara en fas eller behöver jag seriös hjälp? Jag vill ju inte skada mig själv och jag kan hejda mig men det är bara det att jag tycker fortfarande att det är spännande och när jag gör det så får jag liksom en.. kick

Tja oavsett varför man skadar sig själv så är det väl att rekomendera att söka hjälp för det.

Okej, för jag är förtfarande känslig för när andra skadar sig, ser jag någon annans blod så blir jag svimfärdig eller illamående.. Men när jag känner vart blodet kommer ifrån så är det inte så.. men det gör ju i och för sig ingen skillnad.

Tack, vad skönt att höra.. Jag är bara rädd att när jag lägger ner självplågandet och övertygar mig själv om att och jag citarar "jag är en helt normal person som inte ska göra såhär, det är ju inte bra gu va dumt"
att det kanske hemsöker mig i framtiden, typ att jag blir massmördare eller så, men har kanske sett för många skräckisar? =S