Kort tid hos kuratorn?
I dag när jag var hos min kurator, så prata hon om en ny tid redan efter 30 minuter. Jag vart lite irriterad när jag gick därifrån. Ska man inte prata minst 45 minuter eller nåt? Det är typ andra gången hon gör så. Så betalar man 70 kr för 30 minuter? Det är ju helt sjukt. Hur lång tid har man? Någon som vet?
Med Vänlig Hälsning / Ambrosia

Tror det är olika för vart och hos vem man går. När jag hade min psykolog var det alltid 45 min. Nu går jag hos en ssk och pratar och hon kan hålla på drygt en timme, men jag tror att hon oxå har 45 min pass igentligen.
//Zmulan
Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/
Min gamla kurator på psykiatriska teamet i min kommun, sade att en session är på 45 minuter. Men det verkar variera…..
Hos min psykdjuksköterska och min samtalskontakt på BUP var det 60 min. Nuvarande psykolog vill ha 50min för att han ska kunna smälta dagens samtal.
Paulina

ja går hos min skolkurator där har ja en timme, men de blir oftast två-tre timmar. På bup är de en timme, o hos soc har de varit 45 min, men nu ska va ta lite längre.
När jag har vatt hos psykolog har jag vatt där 45 minuter och hos kurator på ungdomsmottagningen en timme.
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!