Ångestsjukdomar iFokus

Ångestsjukdomar

Etiketterbehandlingmediciner
Läst 1919 ggr
Rocktjejen
0

denna ångest

Fick som sagt var sluta med Seroquel efter 1 dag jag fixa inte den effekten den hade på mig..koma liknande tillstånd..då skulle jag fått sovit konstant i 2 veckor och det går ju inte när man har ansvar för djur bla. Börja själmedicinera med lamotrigin igen för jag kände att jag fick konstiga upplevelser efter att inte ha medicin i kroppen,en kan ju få vanföretällningar och sådant om kroppen i 20 års tid varit van vid mediciner.(har jag hört)

Har problem med sömnen uppepå detta är nu inne på 3:e veckan som ja inte somnar förrän 6 tiden på morgonen.jag är rastlös i hela kroppen och kan bara inte komma till ro och sen har jag en massa bekymmer runt omkring annat med boende osv.

Har fått tillbaka ursprungliga problem,impulsivitet,jag flyr ifrån allting,jag skiter i rent ut sagt hur det går för mig..Jag gråter om dagarna till och från,bryter ihop för minsta lilla som går fel.Sen kan jag skratta hjärtligt åt något roligt,för att sen i nästa sek gråta igen o så håller det på så här..bäst är när jag inte är själv men det är klart tankarna finns där bakom runt nästa hörn iaf. Jag ringde upp psykiatrin och var ledsen och nedstämd i Måndags och för att få ett förslag hur jag ska göra? Minns inte varför jag sluta med Lamotrigin men ansvarige läkaren tyckte att jag skulle fortsätta eftersom jag på egen hand börjat med den igen..Gråter nu igen..sorry! men det känns bara som att jag får klara mig på egen hand,ingen vill riktigt ta tag i mina problem,eller så vet dom inte hur eller vad dom ska göra..Jag förstår varför människor tar livet av sig när psykiatrin inte finns där och lyssnar..

Det här blev långt..

varm kram till er alla,var rädda om er

Eva