behöver veta =(
Tjena är en person me panik ångest. Undrar om de e nån som vet,om det är farligt å ta atarax dagen efter man har druckit alkohol ?

hej
Nej det är inte farlig dagen efter, mer än om du söp hela natten typ fram till 4-5 och får ångest vid 7-8 på morgonen..
Den mesta medicinen är ju farlig att blanda, men det är inte det du gör.
Atarax går ur kroppen ganska fort.
Däremot, tycker jag att man ska tänka sig för, att dricka när det finns risk för Panikångest. Panikångest kan bli riktigt illa om man är på sniskan..
Men kan ha kul utan sprit (hra jag hört)
kram
Okej börja få panik ångest i typ maj så la av å dricka direkt.Men nu ska ja på å fest å de lär bli lite dricka,så om ja får panik ångest dan efter så ere asså inge farligt å ta atarax ? Tack för ditt svar =)

Tänk dig bara för .. Som sagt är panik ångest inget att leka med.. Det kan urarta och bli såå mycket värre, om man är full..
Jag hoppas du får en trevlig kväll..
och jag hoppas du slipper ångesten i morgon..
Ne vet har druckit på de några gånger förut va ingen lek vart fan knäpp ibland.Känns som mitt liv inte är nå värt å leva längre me den här jävla ångest blir så frustrerad e skit jobbigt =(.

:(
Jag blir så ledsen, alldeles för många unga mår skit i dag.
Jag hoppas att du ska komma ur detta.
Jag hoppas att du går på din KBT och att du får någon bra person som du kan prata med..
kram
Japp ska ja göra! :D.Tar en dag i taget och håller hopet uppe. Blir säkert bra till slut :D
Kram