Dryg ångest
Jag känner igen alla era inlägg , nästan alla känner lika :( och det är jobbigt som fan ,jag har aldrig haft en sån typ av ångest förräns för ca 3 veckor sen när jag skulle åka hem från utlandet.
Har alltid vart lite flygrädd , på vägen ner så så gick det bra att flyga..va lite nervös bara men annars helt ok, men sista dagen innan jag skulle flyga hem va fruktansvärd..jag fick sån oro så jag visste inte vart jag skulle ta vägen , ville bara röra på mig började att grina en gång också ..stressade upp mig över flyget som fan och pulsen dunkade som fan och sen kom trycket över bröstet och det kändes som om ´jag höll på att svimma.
Och sen skulle vi åka på utflykt med bussar ner till några grottor , och på bussen vart det skitjobbigt , kände bara att jag ville av och det kröp i underarmarna…suck…så jobbigt det va.
men sen på flygplatsen när vi skulle åka hem så va jag lugnare och det kändes bättre..och lite jobbigt på flyget men bättre än på bussen faktiskt.
sen gick det några dagar hemma som kändes bra men sen kom det tillbaka , kändes som om strupen hade vridit sig och det va svårt att andas. gick till doktorn och tog prover på sköldkörtel och njurar och nåt mer och värdena va bra..men åndå så finns det där kvar.
ibland vaknar man på morgonen och allt känns helt ok , men sen plötsligt under dagen så kommer det…hjärtat slår snabbare och man känner sig svag.
men vi är inte ensamma om att känna så här.
ta hand om er.
/J
Nej, vi är absolut inte ensamma! Vad trist att höra att du också bär på detta tunga ok :(
Ångest suger ju musten ur en totalt, precis som du säger så känner man sig svag, ibland som om man har frossa. Hemskt är det.
Paulina

Ja det är inte speciellt roligt när den drabbar en.
MVH Agnes

Aviendha , ja frossan är jobbig :( men den har försvunnit lite för mig,för mig är det mest liksom typ att man känner sig yrslig och pulsen blir snabb och man blir liksom nervös på nåt sätt.