Trött på allt
Jag känner mig trött på allt just nu. Jag har ångest hela tiden, värk ja! hela paketet. Sedan har jag tagit ett jättestort beslut, ang mina två barn 12 resp. 15 att jag kan inte bo under samma tak som dem. De gör så att jag kan inte tillväxa och tillföra mina egna behov och vårda mig när jag inte mår bra. jag känner mig splitrad fast ändå inte. det låter säkert hemskt när det gäller mina barn men vi har försökt så länge, jag har försökt men får inget för det. De trycker ned mig psykiskt.
De har inte någon pappa i livet som kan ställa upp. Han hade denna ångest sjukdom plus ett missbruk. Han bodde på ett lvm hem i småland 1998 och hängde sig.
Jag älskar mina barn men just nu så är det inte tillräckligt.
oj då..jag förstår at detta måste vara ett av de största besluten man kan bli tvingad att göra. hoppas att allt ordnar sig till det bästa för både dig och dina barn. även om det bästa för alla parter är att inte bo under samma tak
*styrkekram*

Tack! och kramen behöver jag verkligen.

Åååhh..*kramar om* …..jag hoppas att du framöver kan ta ett beslut som blir bäst för er alla, förstår att det är en oerhört svår situation du befinner dig i nu. Tänker på dig.
Jag vill säga att jag tycker att du är stark som tagit det beslutet. Nu känner jag inte dig eller dina barn, men de kommer antagligen att må bättre i längden av att du tar hand om dig själv och låter någon annan vårda barnen så länge.
Försök hålla kontakten med dom ändå, både så de känner att du finns i deras liv, och så de inte behöver oroa sig för att du försvunnit.
Ta hand om dig!
Vänliga hälsningar
Cindy

Tack! de betyder allt men de behöver reda ut sina liv och det kan jag inte hjälpa dem med och jag tänker inte släppa kontakten med dem om de inte vill det själva förstås men det hoppas jag inte.
Jag har pratat med min handläggare idag och hon sa att det var väntat. För hon kan inte heller nå min dotter.
Tack detta stärker mig i min roll.
Skönt att du fick ett så positivt bemötande av din handläggare. sådant betyder mycket.

Hej,
Ska dina barn få bo i en stödfamilj? Jag är själv ensamstående mamma och vet att det är svårt att hela sig själv när man har tonårsbarn. Det är svårt för tonåringar att verkligen förstå om man har en mamma som mår dåligt eftersom de är i sin egen "bubbla".
Hoppas att det går bra och att ni hittar tillbaka till varandra!
En liten undran, om du vill svara? Hur vet man om man har fibro?

Hej på er alla!
Till #7 fibro, mycket värk i kroppen som flyttar sig, haft en lång tid, det blir ångest av och det gör ont när man sover. Blir kanske inte bättre av stress, själv har jag kombination av att jag får ont i magen, svettningar mm. Hoppas du får det svar du söker. Väderomslag, ont i höfter, fötter, vrister, armar, axlar, rygg, nacke och till och med kraftig huvudvärk.
När det gäller barna så känns det som det ordnar sig och min dotter och jag känns det som vi har fått lite bättre kontakt, mycket skönt.