Ångestsjukdomar iFokus

Ångestsjukdomar

Etikettallmänt-om-ångest
Läst 1962 ggr
annemaria1962
0

panik!!

skulle nyss ta mig till att gå igenom alla räkningar för min skuldsanering. men så visade det sig att ett utav ställena jag ska börja betala till har jag inte fått några bankuppgifter till! har nu ringt o sökt dom på telefon. men de va bara telefonsvarare, som bad mig lämna tele.nr. så skulle dom ringa upp mig sedan.

detta ger mig panik! är så rädd att jag inte ska få allt klart nu innan månaden är slut. vet ju att de e rätt dumt o tänka så..de e ju ändå flera dar kvar!! men ångesten griper mig direkt, då det inte funkar som det ska!

och till på köpet e det ett annat online företag jag inte får tag i heller!

cigaretterna ryker då nu!! de e de enda som ger lite lugn…

har nu skickt 2 mail och talat om vad jag vill och att det börjar bli bråttom!!

men inget svar+ att jag har ringt flera gånger, men även där e de alltid bara telefonsvarare!!

fast dom säger att dom ska vara anträffbara inom den tid jag sökt dom!!

det känns så hemskt! är livrädd för att hamna i ekonomiskt elände igen!

hamnade där från början då jag fick sådan ångest att jag inte ens kalarade öppna räkningarna!

och just nu sover min goa sambo! och kan ju inte väcka han, då han nu jobbar natt och behöver sova. ska väcka han vid halv 4 tiden…och det känns så enormt länge tills dess! o ångeten o paniken kommer krypande allt mer!!

de va därför jag satte mig att skriva här nu!!

vet ju att det kommer säkert att lösa sig…men det är hemskat nu då det INTE är löst. känns som att jag stryps!

jävla räkningar!! finns just nu inget värre otyg!!

o så va jag till läkaren i måndags, för att få ett intyg från honom för att få fortsatt sjukbidrag. och där e de problem nu oxå!!

läkaren har sagt  EN sak, om hur man ska göra och FK, säger nåt ANNAT: nu ska då läkaren ringa själv min handläggare på måndag, men det känns oxå väldigt otryckt just nu, då inget är sagt hur allt kommer att bli!

så just nu är det hemska att leva usch o fy!! mår illa o de stramar i strupen……

vill bara ha min smabos armar om mig o han som säger att de ordnar sig!!

jäkla elände!! att myndigheterna ska få göra så mot människor!! allt e skit…

zmulan
0

Åh vad jobbigt du har det nu!! ser det!! Skickar värme och ljus och stärkande kramar till dig!

//Zmulan

Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/

annemaria1962
0

tack! det har blivit mycket bättre nu, tack och lov!! fick hjälp av min älsta son med att gå igenom vissa räkningar, som vi sedan betala på databank. och endel andra har min sambo hjälpt mig med så dom är nu oxå klara!

så just nu känns ändå den biten mycket bättre! det är en hemsk period den här tiden på månaden, då pengarna kommer o räkningarna ska gås igenom o betalas. jag är livrädd, varje gång att det ska bli nåt fel, så det blir förseningar o jag kanske mister min skuldsanering. vilket skulle vara helt fasansfullt hemskt!!

nu är det då detta med FK och min läkare…men får försöka hålla allt så lungt som det nu går…och hoppas att måndagen ska kunna få en lösning den med! så mitt sjukbidrag kan få fortsätta 1 år till. vet inte hur det annars ska gå!? vill bara inte ens tänka på det nu, hoppas bara det ska funka, då läkaren prtatr med min handläggare.

men tack zmulan. för att du svarade och förstår.

hoppas du får en bra kväll du med!