Ångestsjukdomar iFokus

Ångestsjukdomar

Etikettövrigt
Läst 1804 ggr
psykad
0

mardrömmar?

Imorse vakna jag i ren ilska, frustration och stark ångest. Jag hade vaknat ur en mardröm där hela min släkt förnekar mig själv att komma in i ett rum som är mitt. I drömmen så börjar dem knuffa undan mig för att jag inte ska komma in, plötsligt tar jag fram en nagelklippare med en fil man kan fälla fram, med denna fil börjar jag brutalt hugga ner hela min släkt, genom deras halsar, huvuden, kroppar. Sedan står jag där med hela min släkt nerhuggna och jag kände mig typ, euforisk, glad men ännu mer ensam.

Nu, berätta om era mardrömmar!

David
0

I jämförelse med din mardröm är mina rätt "snälla".

Brukar vara ungefär samma saker som återkommer fast i olika handlingar. Skumt att nästan ha en och samma madröm i över en månad, fast den ter sig lite olika, men "slutresultatet" är alltid samma.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Aviendha
0

#0 Usch, vilken hemsk dröm!

#1 Så hade jag också ett tag! Kort och koncist var den identisk förutom det faktum att jag för varje gång föll lite längre från den klippa jag ramlat/hoppat ner ifrån. Näst sista gången vaknade jag när jag slog i backen, sista slog jag i backen och allt blev vitt och jag kände ett stort lugn och efter det drömde jag aldrig den drömmen igen.. Bara en parantes.

Jag drömmer massor, jag blir jagad av dinosaurier och kan inte springa, jag rör mig som i slowmotion. Jag sviker folk, jag blir sviken, skam och svartsjuka. Ja alla möjliga hemska känslor får utlopp i mina drömmar. Jag önskar jag kunde drömma något fint för omväxlingens skull. Sist jag drömde något vackert var för 1,5 år sedan.

Har väl inget specifikt som är värt att berätta om, bland de hemskare har jag blivit torterad och hört mitt eget skinn knaka när det drogs isär av handkraft och sedan anväde de glödgat järn i såret. Den smärtan var… fruktansvärd, tom i drömmen.