De dåliga dagarna
Börjar bli värre och värre. innan brydde jag mig inte om hur jag mådde vilket ledde till att jag slapp må så dåligt över det. Matspöken i mitt huvud varje eviga sekund men innan man försökte bli bättre gick det att leva med. Det gör det inte längre.
Varför ska det vara så himla svårt att sträva efter att bli frisk från något. Jag tycker det är orretivst att man ska plågas av mer ångest när man vill bli fri från den. Någon här inne som klarat av att bli fri från sin ångest? Och en frga, hur fasen gjorde ni? för det går verkligen inte.

Visst finns det dom som blir av med ångesten! Detä r inte omöjligt, det går. Det finns många osm kommit ut på andra sidan och lever på och känner glädje.
Jaa. Det förstår jag med. Men i vissa lägen undrar jag hur… Tänka sig att det ska vara så himla svårt.
Ursäkta inte för att låta elak eller nedsättande på något vis, men jag har haft ångest sedan jag var ung, eller ja, yngre, ingen medicin, andas i kvadrat, meditation, alternativmedicin eller psykologkontakt har hjälpt mig.
Haft kontakt med en dam som nu är 57 år gammal som lider av ångest, hon har inte förräns nu börjat lära sig hantera sin ångest och mår relativt bra, hon jobbar vid datorn hemma då hon får ångest kan hon gå ifrån, hon skulle aldrig klara av ett vanligt jobb.
Men det blir lättare att hantera ångest om man mediterar. Vill tillägga. =)

#3 jo visst finns det dom som har kvar ångesten också men för dom allra flesta så försvinner den eller blir hanterbar så det går att ha ett ok eller bra liv.
Nej jag vet, jag lider av ångest och mediterat i över 5 år men inte har det hjälpt mig med ångesten däremot så får jag inte ångest när jag mediterar, men ibland får jag ångest så det kan ta flera dagar innan jag klarar av att meditera. Efter jag mediterat har jag mått bra.
Jag tror inte min ångest går att bota efter försökt i så många år.

Jag har ju visserligen bara försökt i ter år men jag har inga planer på att ge upp det än. Jag hoppas fortfarande i mina ljusare stunder.
Men dåliga tider brukar jag faktiskt göra något barnsligt, jag vet att jag börjar bli gammal men jag brukar kolla på My Little Pony eller Carebares, blir lugn och fokuserar lätt på dem, trotts de är för barn så har de lugnande filmer.
Får ångest annars när jag kollar på film och har nog aldrig sett en hel film, gick till bio en gång och fick ett FF (engelska Fight and Flee) och slog till 3 stycken på vägen, fick ångest och var tvungen att fly…
Om Brandon Bays kunde bota sin tumör som var stor som en fotboll själv, via healing och andra självläkande metoder. Så tror jag fortfarande att det går och bota ångest. Min ångest försvann tex i några år då jag var lycklig. Men nu när jag är olycklig är den tillbaka igen.
Med Vänlig Hälsning / Ambrosia
jag tror med att det går att bota. Det är ju bevisat att många blivit av med den och mår bra. Sen r det inte så upplyftande att upplysa om att det inte ska fungera, när det r så himla många som faktiskt lyckats.