Panikångest påväg
Usch. Jag har en panikångestattack på intåg om jag inte misstolkar mina signaler fel. Började redan igårkväll med högre puls och darrningar och en känsla av att inte veta var jag ska ta vägen. Jag vill typ ut och springa men jag måste sitta stilla för annars kräks jag. Jag vet inte riktigt var jag ska göra av mig själv. Har så mycket spänningar och laddningar i kroppen som ska komma ut snart. Är som en sprängfärdig bomb. Då börjar jag kämpa emot och så blir jag arg istället. Blir förbannad för att jag inte kommer åt min mail och för att en fototävling jag är med i har ett så idiotiskt system så de 3 i topp alltid syns överst bland över 1500 bidrag. Orättvist tycker jag. Jag projicerar min inbillade ilska på det här med tävlingen och min mail nu märker jag.
Usch jag vet inte var jag ska ta vägen. Hatar det här.
Ha en bra dag! // Pernilla

Usch, låter ju inget vidare. Hoppas känslan kan försvinna och att du får en bra dag istället!
Tycker dock också att det låter lite orättvist att topp 3 korten alltid sysn överst. Blir ju lätt så att man tycker det man sett först är bäst. Lite konstigt system…
"You just have to belive…"
Tack, försöker sysselsätta mig nu och det känns lite bättre.
Men sen är det över 1500 bidrag i ett led där de nyast uppladdade visas först och vem fariken ids kolla på alla bidragen. Man börjar kolla och sen när man ser hur många bidrag det är så väljer man ju bland de 3 på sidan av för att det är enklare. Man följer strömmen. Och så funkar inte mailen så att jag kan maila och klaga över systemet. Skulle ha picknick med killen idag och så är det regn påväg nu, tomaterna jag köpte var dåliga så jag måste gå och klaga. Bara en dålig dag helt enkelt. Spillde ut makaronerna i vasken, slog i tån m.m. Allt bara misstämmer helt enkelt. 
Ha en bra dag! // Pernilla
Antagligen så kommer du att må bättre om du går ut och springer/promenerar.
Jag vet att gå ut är det sista man vill göra men på något sätt så hjälper det faktiskt. :/
Sara