Ångestsjukdomar iFokus

Ångestsjukdomar

Etikettövrigt
Läst 1871 ggr
Sara
0

Anna Odell åtalas för sin "konst".

Hon kommer att åtalas på 3 punkter! Skrattande

Sara

Aviendha
0

Härligt!

Link-
0

Vad handlar det här om? Vem är Anna Odell?

Aviendha
0

#2 Hon som spelade psykiskt sjuk och omhöändertogs av polis och hon fortsatte spela även på akutmottagningen för "konstens skull". Att det sedan tog upp tid och engagemang från personal och andra som behövde hjälpen på riktigt struntade hon nog i..

Tavar
0

Det lilla jag hört om detta får mig att tycka att det låter mer som egoism än "konst". Hade hon ens en vettig anledning till detta?

But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.

HannaM
0

Tja hon har någon form av anledning… att via något om hur dålig psykvården är eller hur det nu var. Fins massor att läsa i tidningar. Finns även trå trådar här inne om det.

Jag kna inte säga annat än oavsett om hon fått fram något bra, oavsett om hon lyckats röra om någonstans så psykvården skulle bli bättre, om hon öppnat ögonen på allmänheten så är det fel det hon gjort. Att stjäla tid från folk som är sjuka på riktigt är i mina ögon fel. Det är ju som att fejka en hjärtatack och ligga och kräva vård från döende patienter.

Tavar
0

Bra jämnförelse där… Tror inte hon riktigt tänkte på hur många som kommer dit som faktiskt är på gränsen till att ta sina liv, viste hon det ordentligt tror jag inte hon skulle gjort detta. Eller rättare sagt, jag hoppas att hon inte skulle gjort detta då

But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.