Ångestsjukdomar iFokus

Ångestsjukdomar

Etikettpaniksyndrom
Läst 1498 ggr
Rosamunda
0

Vården!!!

Kan inte riktigt förstå mej på vården som vi har. Har själv haft kontakt med vården under många år. Lider av ångestsjukdom, plus har haft två förlossnings depressioner. Blev väldigt dåligt bemött när jag sökte vård mot mina Förlossnigs depressioner. Läkarna som jag hamnade hos var verkligen otrevliga.

Hur kan en läkare svära till sin patienter, eller himla med ögonen???

Blev så himla ledsen, kändes som jag hade gjort något fel, mådde ännu sämre än när jag kom dit.

Och hur kan ens egen kurator inte höra av sig på nästan två månader, och höra hur jag mår eller om jag ens lever när jag har en förlossnings depression. Jag själv fick lyfta luren till telefonen och ringa till henne och säga hur jag mådde.

Hur kan det få vara så hära inom vården??

[aspie]
0

Såna läkare borde anmälasSkrikandes Jag blir så förb.. på såna läkare. De borde lära sig psykologi samt gå en riktigt stor charmkurs så de behandlar sina patienter bättre.

De kan ju faktiskt ställa till med stor skada när de beter sig så. Nej f-f för såna läkare, såna borde man sätta på plats direkt.

Jag hoppas du kan skaka av dig dessa fula idiotiska kommentarer du fått. Det är läkaren som är dum/idiot och inte du

KRAM

liee
0

känner igen det här, voltade med bilen 4 varv klarade mej utan skador men låg för observation 1 dygn, på morgonen gjorde jag ett jobbigt samtal och attacken satte igång, sjuksköterskan stod och himlade med ögonen och sa skärp dej nu! precis som ja tyckte de va kul å ha panikångest i en korridor då alla tittar på en som man e dum i huvudet. sen fick ja kurator kontakt, förklarade för henne att ja är rädd för å öppna mej för folk för de försvinner alltid då, hon lyckdes få mej att öppma mej, gången efter sa hon, ja vi e nog klara nu du behöver inte komma hit mer, så nu sitter ja här igen lägre än förr. . .

ja hoppas du fått bättre hjälp nu. . . lycka till

evrekaw
0

Nä, så ska det inte vara! Har själv råkat ut för två liknande, stod på mig att få byta och har nu en underbar psykiatriker.

Att bli hånad och minimerad när man behöver hjälp, nää… Tänk att det är så viktigt i sverige att ha 2.0 för att få bli läkare - men det där med socialkompetens… Det finns det inget betyg i - det borde införas! Rynkar på näsan

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

[aspie]
0

#3 Håller med dig! Socialkompetens skulle införas som obligatoriskt ämnde för att bli läkare.

Stavade jag rätt nu? Skäms