Mår dåligt av Xanor?
Ibland när jag tar en Xanor, som jag tar vid behov, mår jag sämre efter ett tag. Blir yr, o uppjagad. Precis som om jag fick mer ångest. Undrar då över om jag tagit för lite eller för mycket. Xanor har ju vissa biverkningar, bla uppjagad sinnesstämning. Någon som känner igen sig?
Jag har hört att om man tar för många på en gång så kan man få ökad ångest istället, precis som att man kan få mer huvudvärk av alvedon om man tar för mycket…
Detta har min läkare och en till sagt men vad "många" betyder vet jag inte. Om du bara tar en så borde den inte jaga upp dig tycker jag.
Besök mig gärna på Ronias matte
Jag funderar ibland på om jag kanske inte skulle tagit någon, utan väntat ett tag. Är även diabetiker och när blodsockret rör sig kan man känna sig likadan som vid ett ångestanfall.
Hur stor dos har du på din Xanor? Jag känner inget alls mer än att ett skönt lugn sprider sig i kroppen. Ibland kan jag dock bli lite trött av dom men inget annat.
Har bara 0,25 mg men måste ibland ta två för att få effekt. Det beror på hur dåligt jag mår,
Men medicin funkar ju så olika från person till person. Ta upp det med din läkare. Du kanske behöver halvera dosen eller byta till annat.