OT Insider idag!
Djurplågeri… såg just ett inlägg om ngn i dalarna som far runt och skär hästar i underlivet, givetvis har det kostat livet för djur…
hur in i ******** är en sån människa funtad??
Jag gråter, min själ BLÖDER när jag ser sånt!!!!
Herregud… :(
Behövde bara skriva av mig!
Ja, det samma här. Såg att de skulle visa det hemska de gjor med hästen. Jag bytte kanal direkt, kan inte se sådant alls för då knäcks jag.
f-f, hur kan människor vara så grymma 
Jag tål inte sådant. Sådana människor ska bara ha en hyvel. Vart mycket diskussioner om det på skolan på senaste, och är det något som får mig att koka så är det detta ämne..
Paulina

jag tittade snabbt bort då dom visade det hemska med hästen..men det gör så ont i mig hur dessa försvars lösa djur lider..nej fyy jag klarar inte av o se sådant eller läsa heller.. dessa bilder etsar sig fast i min hjärna jag kan inte släppa dom..jag varken vill eller kan förstå hur man är funtad när man begår såna här perversa saker emot djur.
usha!!! 

Folk som ger sig på barn, djur och gamla - Försvarslösa i allmänhet - dem är det något seriöst fel på!
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/
När jag hade en dräktig häst så var det nån idiot ute som tog hål på fostersäckarna, alltså fölen dog.
Jag var livrädd för att komma upp till hagen och få se detta. Som tur är så hände aldrig något min häst men som sagt innan, det får mig att må illa hur någon kan skada djur.
Sara