Ångestsjukdomar iFokus

Ångestsjukdomar

Etikettpaniksyndrom
Läst 1437 ggr
barajag82
0

vårdcentralen...

ja dom har förstört mitt liv.

jag skadade nacken för 18mån sen.allt funkade kanoners tills vi flyttade hit i mars-08.

går runt med värk och yrsel varje dag.typiska whiplash symtom.har typ allt som man kan ha.ser suddigt m.m

sen vi flyttade hit,så har vc totalt skitit i mig.

har inte fått något mot värken alls.

det i sin tur förvärrar allt.mer smärtor,mer yrsel,trött hela tiden osv.

under detta år har jag haft sånn yrsel,hjärtklappning,svettningar,fryser,ja sånna konstiga symtom..dom blir värre om jag vistas bland folk.detta DAGLIGEN.SVIMNINGSKÄNSLA GÅNGER HUNDRA.

har sökt hjälp på vårdcentralen 4ggr,besökt dom alltså.

senaste gången var för 4 veckor sen.läkaren kollade reflexerna i benen och kolla blodtrycket och hejdå.

har ringt för akut tid torsdag,fredag och idag.

jag får ingen.ORKAR INTE MER.

nya jobbet gick åt helvete(ursäkta)

4.5 närvaro dagar av 15.(praktik)

nu blir jag utan inkomst också*gråter*

VAD SKA JAG GÖRA???

[aspie]
0

Usch, sånt där är svårt. Kanske det finns någon förening för de med whiplash som du kan kontakta, de skulle nog kunna hjälpa dig isåfall.

Det är så himla tråkigt att man inte kan få rätt hjälp för att skadan inte syns, det i sin tur kan ju ge psykiska besvär som ångest och depression.

Kanske du ska ringa och fråga patientnämnden oxå?

Hoppas du kan få lite mer info och hjälp från någon annan. Jag kan inte så mycket om detta.

ladonna
0

Sök dig genast till en privatläkare eller privatmottagning, som är ansluten till Försäkringskassan. Kanske tom till någon läkare som har just din skada som specialitet.

Vårdcentraler är ofta inget att ha.

Rosamunda
0

Jo tack jag vet allt hur det kan vara med vårdcentraler. De har jag aldrig kännt något förtroende för.