Ångestsjukdomar iFokus

Ångestsjukdomar

Etikettakut-stöd
Läst 1586 ggr
HannaM
0

NU

Citronmeliss
0

Hej, Hanna!Glad

Hur är det med dig idag?

Kram, Citronmeliss

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

HannaM
0

Har orkat mig hit nu. Ägnad natten åt att skaka, gråta och ligga under täcket. 04.30 efter en halvtimmes samtal med en vän tog jag mig upp och fick i mig atarax så jag fick sova. Vems dumma ide var det att ta bort psykjourens telefontid på natten??

paronskrutten
0

Usch vad tråkigt, Hanna.. Vi skyller på moderaterna :)

Helena

Citronmeliss
0

Ja, vad är det för idioter Förvånad det kan man fråga sig?

De ständigt "friska" med "friska" anhöriga som inte vet hur det är att må dåligt psykiskt??

Att beröva en person den möjligheten till kontakt nattetid är skamligt tycker jag, helt oförsvarbart!Obestämd

Positivt i alla fall att din vän fanns där när det behövdes så du fick någon att prata med!

*Kramar om dig*

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

Sara
0

Tänk om de stängde den vanliga akuten under natten i hela landet, undrar hur många dödsfall vi haft extra då..

Sara

HannaM
0

#5 var precis vad läkaren som sydde mig förra veckan konstaterade när jag berättade att jag inte hade kunnat kontakta någon innan eftersom dom har stängt.

Denna kommentar har tagits bort.
Aviendha
0

#7 Sådana kommentarer vill jag inte se, och jag tvivlar inte en sekund på att de som håller i denna sajt håller med mig i den frågan.

paronskrutten
0

Tack för att du håller lite koll iaf :)

Helena

Ceciliaolucifer
0

Jag hoppas verkligen att dessa som bestämmer över dessa ting någon gång själva blir riktigt sjuka  så att dem förstår hur det känns att må så jävla dåligt att man skär sig.