Känner mig kass
Var ju sjukskriven förra veckan pga medicinbytet men idag var jag tillbaka på jobbet (städjobbar).
Funkade jättebra i början, sen börja det snurra och jag kände av andningen. Man rör sig ganska så mycket när man städar, o böjer sig o reser sig snabbt mm och det sätter väl igång en massa som jag känner av i kroppen.
Första paniken vid elvatiden på fm, var tvungen att gå ut ur huset… resten av dagen gick sisådär. Hade ständigt yrsel och svårt att andas, men det gick i vågor. Inna jag åkte hem kom en riktig attack igen…
Jag vet att jag bara ätit nya medicinen i en vecka än och är inte ens uppe på full dos men när jag gått hemma nu har allt kännts så bra ändå. Har varit piggare och gjort saker själv jag inte brukar göra. Därför blev jag så besviken/arg/ledsen på mig själv idag och tankarna börja surra; tänk om jag inte klarar av o gå tillbaka till jobbet om det ska fortsätta så här mm mm mm.
Jag är en jäkel på att klanka ner på mig själv iaf, och veta vad andra tycker och tänker…
Ville nog bara skriva av mig…:/
Besök mig gärna på Ronias matte
Självkritik hjälper inte, men det är så lätt att falla dit och slå på sig själv. Det kommer förhoppningsvis att lätta när du är uppe i tänkt dos och kroppen har anpassat sig. Inte mycket till tröst jag kan komma med idag.. *kram*
Paulina
Resten av veckan har gått hur bra som helst, nästan för bra för att vara sant… tills idag då. Fått två stycken attacker som haft 10 på skala 1-10.
Skulle inte min nya medicin ta bort det absolut värsta iaf..? Är ff inte uppe i full dos men ändå. Jag kanske begär för mycket av mig själv efter bara två veckor av den nya medicinen…
Besök mig gärna på Ronias matte