utsättning av efexor
Har nu idag tagit sista tabletten utav Efexor depot..jag har såna jävliga utsättningssymptom förvisso inte värre än vad det var att äta efexor i ett halvår..Men i och med att den andra medicinen som sattes in samtidigt som efexorn trappades ut,inte har börjat o verka ännu helt fullt ännu så känner jag av det så starkt..har haft jobbig ångest särskilt om kvällarna trots xanor.Så nu är jag lite rädd för hur morgondagen blir och dagen därefter osv.

Undrar hur mycket man ska utsätta kroppen för och om jag kankse ska trappa ner sista tabletten i ytterligare 1 vecka till..typiskt nog så kan jag inte hämta nya förräns på måndag..känns som att jag sitter i en glas burk ni vet ljuden hörs så långt bort och bara det skapar ju ångest + att allt verkar främmande och annorlunda på något sätt..fyy fasen för detta ..jag är rätt så stark annars men det här kan få vem som helst att krypa på knäna..kankse inte vem som helst då..men jag som måste ha en sån kontroll över min kropp och mig själv för annars får jag ren och skär ÅNGEST..och det är ju allt jag inte har nu..kontroll alltså..
Med risk för att låta uttjatande med mina efexor..så skriver jag mest för mitt eget syfte att bara få skriva av mig
Har precis trappat ner mina efexor ett steg och jag var ett monster i två veckor innan det stabiliserade sig och nu mår jag pest när jag är på lägre dos rent allmänt så jag förstår dig
kram på dig

#1 enligt vården hur mycket som helst. Jag kte in akut när jag tagit bort paroxetin. Kunde inte vända mig i sängen utan att bli sjösjuk. Kunde inte äta för jag mådde illa, höll på att svimma av att stå upp. det var helt ok trots att det var tredje dagen det var så. Dom skickade hem mig. Så tja…
Frågar du mig personligen så tycker jag inte man ska utsätta sig för utsättningen till den graden. Det går att mosa tabletterna till så små delar att man kan klara en utsättning och fortfarande stå upp större delen av tiden.