lite kvällsgnäll
Jag är bara så trött, så trött.
Efter förrförra helgens ångestattack har jag varit helt luddig. Jag är så trött och mår så illa.
Jag är lur på om det är min magkatarr som blivit värre då jag stressat mer efter praktiken började igen.. jag vet inte.
Jag mår så illa efter varje måltid. Finns det någon med samma problem som har något tips?
Jag träffade en psykolog för första gången på läänge igår. Hon ska jobba med mig och det känns faktiskt bra för en gångs skull. Jag hoppas att det fortsätter i den riktningen.
Det har känts som om det är något 'mer fel' på mig de senaste månaderna. Jag tycker inte om den känslan alls.
Känner mig så usel just nu. ÅÅHH, jag är så frustrerad!
Jag vet inte, jag ville bara skriva.
Jag hoppas ni har det bra där ute. Jag skickar lite värme till er!
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
Det kan ibland vara svårt att skilja på magkatarr och vissa ångestsymtom.
Jag har magkatarr och vissa av mina ångestsymtom kan bli ungeför som magkatarr. I perioder mår jag konstant illa. Visste förr inte om jag var hungrig eller höll på att bli sjuk.
Mitt illamående kommer vanligen p.g.a ångest. Ibland får jag klumpkänsla i halsen oxå. Känns lite som spykänsla.
Det finns hjälp att få. Äter du någon medicin mot din ångest idag?

Precis så jag känner. Fast det är inte konstant, utan det kommer mer i vågor.
Jag äter ingen medicin mot min ångest, har aldrig gjort det heller. Den hjälp jag fått 'genom åren' har inte direkt varit bra.
Men nu kanske det är på gång :)
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
Lycka till LinnB
Det är bra att det finns hjälp att få