GAAASH DET KÄNNS SÅ GRYMT BRA :D
Jag är så glad och lycklig, ville bara dela med mig lite.
Igår var jag på jobbintervju på ett telefonföräljarföretag, säg inget negativt om telefonförsäljare, för det har jag redan hört en massa, ingen i släkten är glad för min skull.. inte mina vänner heller =/
Men iaf, de hade 150sökande, idag ringer de och säger, "hej, vi fastnade för dig, vill du komma på en andra intervju på måndag?" - ja det vill jag "bra för du är en av 150sökande, nu väljer vi 20, men vi behöver tre men vi tror på dig"
Så på måndag ska jag på min andra intervju till dem :D
5min senare ringer Joakim, en juniskonsulent, han frågar om jag vill hjälpa dem med att föreläsa för folk på helgerna om mitt liv, för blivande kamratstödjare. De vet vad jag gått egenom, skiljsmässobarn, misshandel i hemmet, mobbning i skolan, våldtäck, alkohol och drogproblem, självmordsbenägenhet m.m. De ville att jag ska berätta om det och hur mitt liv ser ut nu och hur jag gjorde för att komma bort från det.
Det är en av mina stora drömmar, att få berätta för andra, så att de kanske känner att de inte är ensama.
Men just nu är jag bara så glad :D *stor kram till alla som väljer att ta emot den*
Åh vad nice! :)
Helena
Verkligen kul och intressant.
Ett stort LYCKA TILL till dig fridaas!
*kram* 
GRATTIS!
Oj så kul! :D
Helena
Grattis! *ring inte till mig bara* XD Skämtar bara..
Jätte kul! hoppas allt blir som du vill!