SKIT! Vad ska man göra

När har du fått en tid till utrednig borde det inte vara på gång nu.?.inte ska du väl må så fruktansvärt dåligt aspie det låter ju som et thelvete för dig rent ut sagt..är det Lyrican som du har trappat ned/tagit bort? kankse kan det vara utsättnings symptom från medicinen som gör att du känenr såhär starkt..ta upp det med en läkare om alla dina symptom som du har skrivit här.
All lycka till dig!
Varma kramar Eva
Tack Rockis Eva!
Ang utredningen så skulle jag fått komma i augusti, sen blev det framflyttat till september och sen blev det framflyttat igen till någon gång i framtiden.
Min läkare sa att hon skulle kontakta de på neuropsyk för att påskynda utredningen eftersom jag mår så dåligt, men har fortfarande inte hört av dom. Och nu mår jag sämre fast på ett annat sätt.
Jag har "bara" tagit bort lyrica och äter endast en halv tablett paroxetin. När jag har det som värst tar jag Xanor. Igår fick jag proppa i mig dubbeldos för att inte bli tokig (tokigare). Provade först med sobril och atarax men det gav mig ingenting.
Ska till min läkare idag klockan 11.30 så jag får väl se vad vi kommer fram till. Är ju lite rädd för Xanor eftersom det är så starkt vanebildande, men tyvärr det enda som hjälper vad jag vet.
*kram*
Hur har det gått?
Helena
Min goa lilla päronskrutt
Jo, min läkare frågade mig vad jag ville hon skulle göra?
Jag vill ha ngot annat som kan hjälpa sa jag och räknade upp några olika piller som jag snappat upp både här och hos bokstavsfolket.
Nej, det är presis samma saker eller så har jag inte rätt att skriva ut en del av dom, sa hon.
Hon kontaktade min psykolog så han skulle fixa en psykiatriker till mig, men att det kan bli lång väntetid på att få tid.
Min läkare skulle ju försöka påskynda utredningen till neuropsyk, men det hade hon glömt, hmmm
Hon skulle i varje fall kontakta dom nu igen för att försöka påskynda
Både min psykolog och läkare verkar mena att jag inte KAN ha nåt neuropsykiatriskt. Konstigt då att de på neuropsyk kände igen vissa symtom hos mig och att det dessutom är 70-90% ärftligt.
Min läkare tjatar om att jag måste komma ut bland folk och inte isolera mig hemma. Inte bryr de sig om att det är hemma jag trivs bäst och ensam. Socialt umgänge ger mig ångest och jag blir oerhört stressad.
Ja ja ja, vi får väl se hur det blir
*kram*

Tack söta Senixus
Tja, jag vet snart inte vad jag gör. Denna klåda på hela kroppen som känns som om jag badat i glasull gör mig helt galen känns det som.
Och inte heller kan jag sova om jag inte proppar i mig en massa, vilket jag försöker undvika.
Ska ringa på måndag och kolla om min läkare kontaktat neuropsyk. Hon kanske har glömt det igen???
*Kramar om dig tebax*