Vad gör du just nu?
Jag dricker att glas vin och har metallica i öronen!! Och så är jag förståsspå ifokus… were else!?
//Zmulan
Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/
Jag är här inne och läser.. och skriver några rader!
Innan var jag ute och red en mil eller så, inte illa va?
Så du dricker vin asta, det lät ju gott och fuskigt
Därför jag inte sett dig då..
Kram eller ska jag kanske säga
Väl mott..
//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras
utan måste kännas med ditt hjärta

Jo då… jag har suttit här sen kl 14 eller nått… har bara ont om ord :S
Kul o rida!! (tror jag) =)
kram på dig sj!
//Zmulan
Mmm..ibland tar de slut, orden. Det känns så i alla fall..
Kram!
Fast om jag dricker vin kan det bli för många ord..
Bevare mig..

He he… jo det finns en risk med det hela…. :S
//Zmulan

Lyssnar på Linkin Park, surar och pratar med Christoffer
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

kom nyss hem efter att ha tillbringat några timmar med mitt lilla barnbarn och min dotter..hem till "helvetet" här sitter ångesten i väggarna..gott med vin förresten smulan..och ridning lät ju kul citronmeliss..har ni hästar också?

Aperitif (är det vist…. inte vin) Pepino peach heter det…
//Zmulan
Jag har just storstädat lägenheter, sambon fyller år idag och kommer hem ifrån sina föräldrar snart. Jag har feber och snuva och kunde inte följa med. :\
Eva, jag har min systers islandshästar här på bete, jättekul!
Rider gärna, har ju själv haft egna hästar tidigare. fint sätt att komma ut i naturen och bra motion
kram!

Hmm… jag är här på nätet och *flyr* min mardrömm jag nyss vaknat av. Den gav riktiga panik-kännslor & den känns mega-äkta liksom
Så här sitter jag nu.
Skulle jag berätta den låter den inte så otäck… men kännslan
Dock berättar jag inte nu… ger bara mer panik. Få se om jag minns senare *hmm*
Jippie… 3 timmars sömn 

just nu sitter jag bara här och finns.
Jag har ett kök som jag inte vill gå till för om jag går dit,så kommer jag att känna mig tvungen att städa det

Försöker samla kraft till att städa för det behövs verkligen nu.
Men jag har varken ork eller lust 
#11 Melissen! Att rida Islandshästar ar så himla roligt. Var ute med min dotter och red Islandshästar för ett par år sen. Skitkul! Tråkigt du bor så långt borta, annars kanske vi hade kunnat ta en tur tillsammans
Visst ja, det handlar ju om vad vi gör just nu
Tittar på tv, gosar med hundarna och härjar på iFokus som vanligt
Jag läser det du har skrivit just nu..
Och, ja..
Det är verkligen jättekul att rida på dem

Islandshästar som är så goa också..det är nog dom enda hästar jag gillar för dom är så snälla..
Har aldrig varit någon häst tjej direkt men hängt med kompisar iaf på deras hästar.Sen så praktiserade jag ett tag i ett travstall för 10 år sedan..
Jag lyssnar på musik och sjunger med lite halvt, vilket i sig inte är ovanligt.
Älskar att sjunga, även om jag är dålig på det.
Sedan så skriver jag här och med en kompis på MSN också.
Jag har ont i halsen och lyssnar på musik.. Ska åka till mammas kille senare idag, och imorgon åker vi upp mot Dalhalla, vi ska se P Floyd :)
Helena

Åh, Pink Floyd, låter intressant Helena :)
Inte Pink Floyd, P Floyd^^ Dem spelar Pink Floyds låtar.
Helena
Pink Floyd var en av de stora när jag var ung, Älskar fortfarande deras musik. Vilka musikaliska genier de var/är

#22 o 21 pink floyd är underbara… cool att du ska på en sån konsert dom var här nära mig för inte så länge sen men vi kunde inte gå!
Nu sak jag rulla chokladbollar!! 
//Zmulan

Just nu sitter jag här i sängen och försöker prata med mitt ex om att kärlek inte kommer som brev på posten^^
Men snart ska jag krypa ner till min älskade pojkvän och krama sönder honom<3 Inte träffats på ett tag nu.
Någon som såg när Reinfeldt sjöng Pink Floyds Brick in the wall i direktsänd tv? 
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

#25… öhh nää… vill man se det?! =)
just nu sitter jag här med min cigg o kaffe. Febern pumpar på i huvudet och jag våndas för att jag måste gå och handla aledon, min sambo är inte hemma idag annars hade han gått. Dessutom måste jag ta alla rundor med hunden idag… det blir kortisar… hur i hela friden ska jag orka….. =(
//Zmulan
Nej, alltså nu blev jag tveksam precis som du zmulis..
Vill någon det
Stackars dig, vovens kisserundor är nog det minst jobbiga..
Ta sig till affären bland folk och hem igen, det känns inte som nån "hit" i ditt tillstånd..*stackars*
*Kramar dig*

Sitter med nerverna utanpå hela mig och väntar på att veterinären ska ringa. Har min gammeliller inne för att få en njure bortoperrerad…. med tur så är det bara en njurcysta och då skulle det tydligen gå rätt lätt, med otur är det tumörer som kan ha spridit sig… huh.

Jo du! Jag kom både iväg till apoteket o ica o hämtade mitt paket… sen hade jag turen att när jag komit halvägs kom min sambo o den han jobbade med idag o plockade upp mig! Tack o lov!! Är helt slut!! =(
Kaffe o cigg nu!!
//Zmulan
Jag sitter här framför datorn fastän jag egentligen har massa annat att ta i tu med..

Men min Citrus!! Du… ibland måste man bara göra det man känner för för att må bättre och orka med alla vardagliga sysslor!!
Vet du… jag laddar för att diska… men jag tänker bara diska två grytor… mer krav än så orkar jag inte just nu!
//Zmulan

Oh, jag är så glad=) Min pojkvän har fixat en överraskning till mig, fyllde år den 20:e, så vi ska åka och bo på hotell i helgen och bara ha det mysigt=)
Så ska snart packa lite^^

#32 WOW vad roligt!!!! =) Hoppas det blir superkul och super mysigt på alla sätt!!!!!
//Zmulan

Sitter ner och tar det lite lugnt. Ska städa Eris bur och dekorera smörgåstårtan ^^ Sen ska vi hämta Christoffer 
Zmulan och Melissen, såklart man vill se det. Han sjöng dessutom acapella 
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
Jag skriver dikter och lyssnar samtidigt på musik.

Önskar mig bort från denna värld…
#38 - Hur har det gått, har ni kommit något närmare en flytt till Sverige?
Hanna
#39 Ne.. Just nu är det förtidigt att hitta lägenheter i Sverige för December. :/ Bara att hoppas att det finns några tillgängliga runt då.. och gärna bra läge igen.. *suck* Känns så förbaskat dumt. Vi hade ju så bra lägenhet.. Vi skulle ha åkt upp till Sverige igår.. :(
//Ylva-Li
|| Studio Li (foto) ||
Jag sitter och våndas över att jag får besök idag och inte alls är förberedd..
Inte känner jag mig överdrivet social heller!

#41 nä det är inge kul med besök när man inte känner sig upplagd för det!! Hoppas ni fåt trevligt i alla fal.
Jag väntar på att kaffet ska rinna ner…
(idiot dator…. kaninte ta bort att texten är bold)
//Zmulan

Sitter och försöker få tag på veterinären… suck, ska förhoppningsvis hämta hem skruten idag men dom svarar inte!
Själv har man precis ätit frukost.. ägg fast jag är känlsig emot dem och får grymt ont i magen..
Ska på eldsjälsträff i eftermiddag, är inte alls taggad till det då Patrick, mitt fd stöd, och hans nya flickvän ska dit oxå :(
Hämtade mina grejer från honom igår.. och han låssas som ingenting har hänt och allt är precis som vanligt..innan han skaffade sig en ny leksak, för det är det hon är.. en leksak som han snart kommer tröttna på. precis som alla andra tjejer :(
Just nu sitter jag och myser med marsvinsgrisen Tilda :)
Jag och syrran var iväg och hyrde tre filmer för en stund sedan så vi ska ha myskväll ikväll ^^
Hanna

Håller på och tvättar… oc svär över min skrivare som inte vill skriva ut mitt virkmönster…
Tvättar, tvättar… och funderar på livet. Vad är livet
Jag är negativ till det mesta för att jag mår negativt.. skit är det , skulle jag vilja säga

sitter nu med en kopp kaffe och lite vit choklad!!
//Zmulan
Själv sitter jag och funderar på hur jag ska kunna sova i natt, sover alltid på rygg, men en polare fick försöka massera ut en massa muskelknutor.. han lyckades få ut 11 av 20.. bara det att han flyttade på 2 av dem på nått konstigt sätt, så kan inte ens nudda utan att det gör grymt ont.. och jag kan inte sova på mage.. sidan kanske funkar, sov ju bara i framstupat sidoläge när jag var yngre..
Sitter och kollar på Psi Factor… väldigt bra men ack så bortglömd serie :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Jag sitter och är grymt uppstressad över praoen som närmar sig… Måste "lämna in" två praoplatser till skolan på fredag och ännu har jag inte fixat en enda plats eftersom dom jag mailat vägrar svara >.<
Hanna
Försöker bestämma mig om jag ska äta frukost eller inte samt lyssnar på musik och chattar.

Är vaken och trött, vaknade av ett välbekant ljud… "iller på förbjuden plats" denna gång var dom i skåpet där jag förvarar alla matlådor och tumma flaskor och sånt…
Jag har precis lyckats med att stjäla tillbaka min dator en stund från besöket jag har
Men det blir nog bara en stund
Sedan får jag låna ut den igen!
Sitter och surfar lite, plockar lite med olika prylar, samt tvättar. Väntar på att min hyresvärd ska bli klar med att måla alla fönster så jag kan göra fint igen här hemma. Det står bråte överallt, blommor huller om buller och inga gardiner samt ett fönster borta som måste lagas. Det är ersatt med en massonitskiva. Det ser ut som en tromb gått igenom min bostad. Hmmm får nog vänta minst en vecka till innan det kan bli lite ordning och reda här

Nu sitter jag och väntar hemma hos pojkvännen på att han ska komma hem från skolan så att han kan köra hem mig..
Saknar ju mina katter..

Just nu sitter jag och väntar på att min mat ska bli klar… har varit ute med cykeln en sväng och köpt mat till en iller
Jag lysnar på radion och sitter och äter isbitar
Helena

#58 hunden jag hade älskade isbitar=)
Åh, har du haft en hund? :)
Helena

Mm fast bara ett tag… han fick flytta hem till sin mamma igen… illrarna fick noll uppmärksamhet.
Jaha, jo, en valp behöver mycket uppmärksamhet.. Och det gör ju illrar med^^
Men vad tråkigt att du behövde lämna tillbaka honom, jag skulle nog inte klarat det^^
vad var det för ras?
Helena

jag klarade det nästan inte heller… har fortfarande ont i magen när jag tänker på honom.. det var en irländsk setter
Jag förstår dig verkligen :( Åh, dem är underbara, vovven jag vaktade var ju dobberman/irländsk setter :)
Helena
Just nu sitter jag här och laddar inför skolan *pust*
Men idag var vi bara tre lektioner, Matte, Idrott och två timmar slöjd *yay*
Hanna
Surar.
Grubblar över livet, och om jag ska orka åka till stan för att äta avskedsmiddag med tjejerna på jobbet i morgon. Känner inte alls för det
Så jag surar med dig då Yuki
Bra. Eller något.
Min surar-kompis
Typ.

Hrm… något konstigt hände…. dubbelt men ändå inte?!? ja ja
//Zmulan

Lyssnar på slayradio och försöker sluta tänka… ska nu göra kaffe!
Kramar om Yuki och Aspie , även om ni surar så är ni mina vänner! <3
//Zmulan
.
Zmulan!
Vaddå dubbelt? (#71)
Vad är slayradio?
Glad över att få vara din vän

aspie… det blev dubbelt inlägg… =/ www.slayradio.org är en radiokanal med bara datamusik!! =D Man måste nog va lite galen för att gilla musiken!! Helt underbar… gamal spelmusik till commadore 64, amiga osv. =D
//Zmulan

*faller*
//Zmulan

Sitter och har ångest över borttagna diagnoser arbetsträning och mediciner…

Sitter o e deppig har PMS o tryckt i mig en stor magnum sa nu har jag angest över det med:(.. Ska ner till shell för att se om de har nagon bra thriller att hyra för att förgylla kvallen:) Syster kommer förbi snart med sina ungar, ej upplagd men men det kanske kan fa en att tanka pa annat :/

Kram på dig fridaas!
Jag har precis kommit hem efter att ha promenerat Nando sen klockan 16.30 :P
Helena
Sitter och stickar en väska som sen ska maskintovas och funderar på mitt ängla/älva/trollslände projekt… hur jag ska lägga upp det för att få det som jag vill…
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Jag lyssnar på rammstein och sitter här och läser lite.

Sitter här i sängen med en sovande pojkvän bredvid.
Väntar på att en beckfilm ska börja=)

Sitter o önskar att jag kunde sova. Men har en så obehaglig kännsla. Är mörkrädd som bara den inatt (har inte varit det på länge nu). Hade hoppats på lite folk på nätet så man kunde chatta bort en timme eller två. Men det verkar oerhört lugnt på de flesta ställen jag varit in på inatt
Vet inte hur jag ska göra *suck* Men får se om jag kanske kan finna lugn nog att kolla på en film.
Ja det är väl vad jag gör & funderar på just nu.

//Zmulan
Sitter i skolan och borde plugga. Men det finns det ingen ork till så sitter här och kollar runt lite :)

Har precis varit på arbetsförmedlingen och fått veta att dom inte kan göra något, vilket var ungefär vad jag gissade när min samtalsmänniska skickade dit mig…

Just nu gör jag inte någonting alls.. Väntar på att min pojkvän ska komma hit och rädda mig så man får lite mat i magen.
Har precis ätit klart… risifrutti.

sitter i dimmorna av ataraxen jag tog inatt och känner mig ynklig efter nattens akut och psykakutbesök
#97 Vad har hänt?
#97 Vad har hänt?
Ojdå! Två gånger…

#98 och #99=)
Jag skar mig så jag fick åka in och bli ihoptråcklad av den mest nervösa AT-läkare jag någonsin träffat, han verkade inte veta vad som var fram och bak på bedövningssprutan. Sen fick han för sig att jag var tvungen att prata med farbror dokton på psyket.
#101Nej, vad läskigt. Snacka om att vissa läkare är lite konstiga…
Mår du bättre nu?
Det är klart att du behöver prata med farbror doktorn på psyket Hanna!
Jag och många andra här inne begriper ju att du behöver detta. Dessutom kanske det är din chans att få en ordentlig utredning av en annan läkare?
Jag hoppas i varje fall att du får en annan läkare och en ny utredning.
*Kramar om dig*

Det var, en spännande upplevelse, tur att det var jag… hade det varit någon oärrad stackare som var orolig för hur det skulle se ut eller ännu värre nervös inför själva ingreppet så hade dom skitit på sig.. han var… hmm osäker minst sagt, satt med nål och tråd i ena handen och pincett i andra och såg konfunderad ut.
Nej psyket var inte nödvändigt. Har gjort den där vändan förut, jag har sytt upp mot 40 gånger och jag vet vad dom gör, jag får traska över till psyket och vänta ett par timmar, träffa en läkare och bli hemskickad så det ger inte så mycket, vill hellre hem till illrarna och trycka i mig lugnande och sova. Psykakutens läkare gör inte så mycket, dom har liksom en uppgift, skicka hem eller lägg in. Jag har inget behov av att disskutera mina skärsår jag ger mig som ångestdämpning.
Och nej, jag mår inte bättre.
Funderar på att äta mat.. 24timmar sen jag åt nu.. igen.. har iofs ätit två ahlgrens bilar under tiden. och druckit 2glas juice.
har även kommit fram till att jag ska säga upp mig från jobbet på fredag. men jag vet inte hur man gör..

#105 Man går till chefen och säger att man vill säga upp sig :)
Jag ska spela lite The Sims2, om jag får det för Christoffer ;P
Just nu dricker jag kaffe och har ångest…
Jag pluggar SO *visslar*
Helena

gråter, lyssnar och skriver

Jag ligger nerbäddad i sängen och lyssnar på lite må bra-musik. Idag har det varit en bra dag, och jag hoppas även resten av kvällen fortsätter så.
Ska packa lite till Göteborgsresan nu 
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
Jag lyssnar på musik och msn:ar^^
Helena
Jag sitter här, lyssnar på musik och är förbannad på min pappa.