måste få ur mig
här om dagen stog jag och skulle just betala min mat jag köpt. Där står en tös som var mellan 16-20 och tuggar godis som bara töser kan :)
Hon var en söt tjej tills hon öppnade munnen. Hennes pojkvän la en tia i rädda barnen eller någon barnby insamling, då utbrister hon,, "faan la du en tia ??? asså den hade jag ju kunnat fått, jag är ju sååå luspank asså då va" och så stoppade hon en seg godis i munnen.
Jag stog där och glodde på henne och blev förtvivlad. Ska man säga nått i en sån situation.
Jag tänkte på när man var nere på volentär jobb, fick mat och tak. och en lärdom för livet..
hjälp mig förstå detta fruktansvärda fruktansvärda..
Har alla glömt dessa barn
kram Svava

Kan bara säga "Hejja Pojkvännen" Han gjorde helt rätt. Hon kan gott vara utan den tian när hon endå bara köper massa godis för den!
Förstår din kännsla, klart man blir illa berörd av sånna nötter ju, skulle jag oxxå blivit.
Som den osäkra tråkiga svensk jag är så hade jag nog sagt någe bakom ryggen på henne typ "Sälj godiset då för f-n"
Ibland "bara kommer" kommentarerna sådär lite småtyst, men så de endå hör. Och detta är ett klart läge att kommentera anser jag.
Kanibalism hmm sända ned såna där otacksamma nötter som måltid, då får de iallafall lite mat därnere. Ja att jag blir besviken på hennes dumma sätt kanske märks *suckar*

SVAVA 16 åringar kan , uppföra sig väldigt konstigt ibland.
Men gud.. finner inga ord som riktigt kan beskriva det jag vill säga nu :P
Helena
Svava! Hur kommer med för att få jobba som volontär? Det har varit nåt som jag länge velat göra. Vet inte om det skulle vara lämpligt idag med tanke på hur kass jag mår, men är nyfiken

vi vuxna kan ochså uppföra sig konstigt , speciellt jag. jag är verkligen ett ufo ibland,
eller yngre