Hjälp =(
Jag åt Mirtazapin krka först, men fick Cymbalta för någon månad sen ist. Cymbaltan fick jag utslag av så de var jag tvungen att sluta med, tog sista pillret i onsdags.
Nu mår jag asdåligt! Illamående, har spytt två gånger, yrsel, svag osv. Vet inte vart jag ska ta vägen, minsta jag rör på mej känns det som att jag ska spy och jag är verkligen livrä
Nu spydde jag. Tredje gången. Allt jag ätit idag har kommit upp, ändå tvingar jag mej att äta eftersom jag verkligen behöver energin för att orka. Men jag är livrädd för att spy!
Sitter och skakar och gråter nu och vet inte alls vad jag ska ta mej till! Kan det här vara efterverkningar av medicinen eller?
Hur länge brukar man ha efterverkningar?
Skulle vara väldigt tacksam om någon kom med svar så jag vet ungefär hur länge jag ska behöva stå ut med det här =(
Får inte ny medicin förrn den 10e oktober heller och det känns verkligen inte bra, är jättenervös och orolig hela tiden, stressar upp mej själv =(
Kram/Maki
Klarar inte av att sitta uppe och vänta på svar längre… Ska gå och lägga mej och hoppas på att jag kan sova och att det blir bättre tills imorrn…
Nattinatt alla!
Kram/Maki

Sedan min medicin tog slut för några veckor sen, så har jag haft yrsel och mått mycket sämre än vanligt..
Jag kan inte tala om hur länge det har varit så här med yrseln, men det är några veckor. Bara väntar på att det ska sluta.
Men eftersom du har så mycket mer än bara yrsel, så hoppas jag verkligen att det går över snart!
Men jag tror att ingen kan säga hur länge det kommer att vara så :/
Uscha, det låter ju inge bra :/ Hoppas du slipper yrseln och det snart! Vet hur jobbigt det är att vara yr hela tiden, är också det =(
Aw =( Jag hoppas det går över snart.. Har det inte gått över tills på fredag då jag ska träffa psykologen ska jag kräva att de gör något åt det, kan ju inte jobba eller nånting när jag mår såhär =(
Kram!

jag tycker du ska gå till doktorn och få medecin som funkar . du ska inte behöva må dåligt .lycka till
Cymbalta är ett helvete. Men hjälper mig, men jag önskar ändå att jag kunde fått nån annan medicin istället.
Jag mår också ruskigt illa och får som elstötar genom hjärnan ifall jag glömmer ta den någon dag.
Kan du inte be läkaren om att få trappa ner långsammare. Få ta en halv tablett, det går ju att öppna dom och hälla ur en del av innehållet..