Längesedan
Det var längesedan nu jag kände att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Det var längesedan nu som jag hade sån här ångest..
Det var väldigt längesedan jag kände ett sånt här hat emot alla..
Det gör så ont i mig.. Jag vet inte vad jag ska göra eller vart jag ska ta vägen. Jag vill bara bort, långt bort..
Och jag måste säga, att det var riktigt längesedan jag kände en sån vilja att bara lägga mig ner och dö..

Oavsett hur morgondagen kommer att se ut så vill jag ge dig denna …
En STOR bamsekram bara för att du är du liksom
Vet hur det är att må sådär, var inte länge sedan jag var på den hemska ensamma botten inte
Och håller tummarna för att du ska orka kämpa dig uppåt igen Vännen.
Vi finns här & vi bryr oss om dig Vännen

Crazzyinlove!
är det något särskilt som har hänt att du känner det såhär? du skrev att det var länge sedan nu..
*kram*

Nej, jag vet faktiskt inte..
Visserligen börjar jag bli sjuk, ska snart ha "roliga" veckan och så är det de här med medicinen.. Att den tog slut och nu har jag yrsel varje dag och jag mår bara sämre och sämre.
Men sen så känner jag att det inte händer någonting.. Jag vaknar, sätter mig vid datorn, sitter här hela dagen sen går jag och lägger mig..
Samma visa varje dag och ja, det hjälper mig inte..
Det känns som om att jag sitter fast.. Jag kan knappt röra på mig. Mitt rum har blivit mitt hem. Toa och köket är de enda ställerna i huset som jag går till. Annars är det mitt rum som gäller.
Och jag är så TRÖTT PÅ DET! :(
Hmmmm!….känner igen det där.
Har du gjort testet på om du har PMS/PMDD? iså fall så berätta för din läkare. Det finns hjälp att få. Jag ska själv ta upp detta med min läkare för jag har alltid haft svåra PMS och har gjort ett test som säger att jag har PMDD
Jag är oxå skittrött på detta
*kramar om*

Näe, jag tror inte att det är något sånt, utan jag blir bara mer irriterad och gråtfärdig..
Så det har väl inte så stor roll i detta..
Utan att det är medicinen som jag inte ätit på ett tag och att jag helt enkelt bara känner att allt är hopplöst för mig just nu.
OK, det är kanske som du säger. Men PMS och PMDD ger samma symtom oxå