Trött..
Idag är jag trött.. så fruktansvärt trött. Av någon anledning har jag orkat komma upp runt en 10 varje dag! Helt otroligt.. jag som brukar behöva sova mer än 12 timmar. :/ Men idag är jag trött.. Så trött att jag känner mig förkyld (ni vet så där tjock i huvudet) knäna värker och magen gör ont.. Så sambon tvingade mig att stanna hemma idag.. Han åkte själv tillbaka till lägenheten för att riva ner resterna av tapeterna och lassa i mer saker i bilen.. Fy får så dåligt samvete att det inte är klokt.
Och jag är redan trött på att bo här. Hatar att behöva känna mig som en inneboende. Svärmor har redan muttrat om småsaker. Inte till mig förstås, men till sambon. Till mig är hon alltid övertrevlig. :/ Vilket också är jobbigt nästan.. När hon låter så glad mot mig för att sedan byta ton när hon tilltalar sambon.. De respekterar inte varandra helt enkelt.. tyvärr.
&%&%&%&%&%&%656565656565656565656565656565656565656565656565656565656565656565656565656565656565
Jupp.. anledning till att jag ÄR här överhuvudtaget.. Katten som hela tiden (just nu) trampar på mitt tangentbord.. öppnar 511 nya tomma fönster osv osv.. *suck* Men söt är hon. Får tänka på att det är för hennes skull.. Annars skulle vi vara i Sverige nu. Längtar hem.. :(
//Ylva-Li
|| Studio Li (foto) ||
Hepp.. tillbaka till tröttheten. Senaste dagarna orkar jag inte upp runt 10 längre. Måste sova till 12-13 för att orka och inte ha en kropp som känns som att jag sovit 1 timme på hela natten..
Stackars sambon fick åka själv tillbaka till lägenheten för att fixa igen.. Känner mig så hemsk. Som inte orkar.. :/
Och inte nog med det.. tror f*n jag är skendräktig eller nåt.. *suck* Bröstvårtorna ömmar som sjutton och har gjort sista veckan, magen är konstant "svullen" och så mår jag lätt illa.. Bläsh. Har liksom inte gått upp nåt i vikt på sistone men magen min har omformat sig som en boll.. Snyggt, nej.. inte ett dugg.
//Ylva-Li
|| Studio Li (foto) ||
Är det omöjligt att du är gravid, Ylva-Li?
Helena
öähm.. kanske inte.. men jag har svårt att tro det. :/ (även om jag är dum och hoppas förstås) Jag har p-stav i armen och de brukar ju vara rätt säkra. Det var en period för några månader sen som jag också mådde illa och var svullen i magen. Vi gjorde test då försäkerhetsskull, men det var negativt. Så med största sannorlikhet så är det negativt nu också.
Det jobbigaste är ju att jag VILL ha barn.. jag har ju längtat så. Men tiden är inte riktigt rätt att aktivt skaffa barn just nu. (även om sambon säger att OM det skulle bli av misstag så tar vi inte bort det iaf.) Så innerst inne hoppas jag ju.. drömmer drömmar om att ha barn osv om nätterna. *suckar djupt* Lite därför jag tror att jag lurar min kropp. Därav skendräktig.
//Ylva-Li
|| Studio Li (foto) ||
happ.. har man fått höra av svärmor att man inte är värd nåt.. att vi bara spenderar pengar som tydligen är hennes (trots att det är sambons pengar.. och inget annat..) att hon minsann jobbar 8 timmar om dagen så vi ska inte gnälla om att skrapa tak i 5 timmar.. (Hon sitter i reception.)
Att jag är dum som inte har mat på bordet när sambon kom hem idag.. för äta ute har vi ju inte råd med! (trots att vi har MER än råd..) Nej glömde ju.. det var ju hennes pengar.. Nog för att en rättsal bara skulle skratta åt hennes argument..
Fan vad trött jag är.. Jag vill hem till Sverige..
//Ylva-Li
|| Studio Li (foto) ||
Men gud.. bara ni står ut med hennes tjat tills ni får komma till sverige igen kommer det gå super. Styrkekramar till er :)
Helena
Tack. Hoppas morgondagen blir bättre.. Hoppas hon kommer ha lika mycket mardrömmar som mig av det här.. om hon bara visste vad hon sårat mig.. :/
Och folk undrar varför jag inte litar på folk..igen.. Sa det till henne.. inte så konstigt, när jag bara blir slagen på om och om igen. "Du överreagerar.." får jag till svar..
//Ylva-Li
|| Studio Li (foto) ||